اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر جبهه‌ پایداری خراسان ‌رضوی/2:

جبهه پایداری حزب نیست یک تفکر پایدار است

خبرگزاری فارس: دبیر جبهه ‌پایداری خراسان‌رضوی گفت: جبهه ‌پایداری، یک تفکر پایدار است و یک حزب نیست که به میدان آید و رقیبی برای سایر احزاب شود.

جبهه پایداری حزب نیست یک تفکر پایدار است
به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، حجت‌الاسلام مهدی ماندگاری صبح امروز در نشست خبری که با هدف بسط گفتمان ناب اصولگرایی و به منظور ارائه سیاست‌ها و راهبردها و راهکارهای جبهه ‌پایداری برگزار شد، اظهار داشت: جبهه پایداری حزب نیست بلکه یک تفکر پایداری است.
دبیر جبهه‌ پایداری خراسان‌‌رضوی با اشاره به این سه اصل اساسی که در مکتب دینی ما وجود دارد، گفت: رفتار با بصریت، رعایت تقوا و مجاهدت در این راه به عنوان سه اصل اساسی در مکتب دینی ما مطرح است.
وی به مواضع جبهه ‌پایداری در این ارتباط اشاره کرد و گفت: بر این اساس جبهه ‌پایداری می‌گوید اگر در این راه پایداری داشتید و نسبت به اهداف ترسیم شده از خود استقامت نشان دادید، می‌توانید به پیروزی و موفقیت دست یابید و در این راه حیات خواهید داشت.
ماندگاری گفت: مکتب ما اصولی بر مبنای فکر، احساس، اعتقاد و اندیشه دارد که در این راستا و در بخش رفتار سه اصل بصریت، رعایت تقوا و مجاهدت در این راه مقطعی و احساسی نیست بلکه آنچه که در این راه وجود دارد مبانی عمقی است و متعلق به یک برهه مکانی و زمانی خاص نیست.
دبیر جبهه پایداری خراسان‌رضوی تاکید کرد: ما اعتقاد داریم که استقامت و پایداری از کلیدی‌ترین اصول رفتاری حاکم در اندیشه‌های مکتبی ماست که بر این اساس این اندیشه در قالب یک حزب به جز حزب‌الله نمی‌گنجد.

جبهه پایداری یک تفکر تذکری است، حزب نیست که رقیب شود
وی اظهار داشت: من در ارتباط با عنوان جبهه پایداری می‌خواهم از این اصلاح استفاده کنم که این یک تفکر پایداری است و یک حزب نیست که به میدان آید و رقیبی برای سایر احزاب شود.
دبیر جبهه پایداری خراسان‌رضوی افزود: می‌خواهیم به آنانی که به اسلام، مکتب و به نظام و انقلاب اسلامی ایران اعتقاد دارند این را بگوییم که آیا بصیرت، مجاهدت و دفاع از ارزش‌های نظام را در فعالیت‌های خود منظور و لحاظ کرده‌اند.

غفلت بالاترین آسیب جوامع
وی با اشاره به آیات و روایات متعددی که در این راستا برای جامعه اسلامی ارائه شده‌است، گفت: علاوه بر آیات و روایات گوناگون بارها امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری به این نکته اشاره کرده‌اند که بالاترین آسیب و بلایی که ممکن است یک جامعه به آن گرفتار شود، غفلت است.

برخی احساس تنگ ‌شدن فضا میان احزاب را با تشکیل جبهه پایداری داشتند
دبیر جبهه پایداری خراسان ‌رضوی افزود: ما آمده‌ایم که تذکر بدهیم و در این راستا متاسفانه عده‌ای این گونه برداشت کردند که یک حزب جدید با عنوان پایداری شکل گرفته ‌است و در این میان نیز برخی تصور کردند که این حزب جدید سبب تنگ‌ شدن فضا میان احزاب می‌شود.
وی با تاکید بر اینکه جبهه پایداری هدف اصلی خود را بر تذکر بنا نهاده است، ادامه ‌داد: ما آمده‌ایم که به همه خواص، همه مردم، همه دولت‌مردان، مجلسی‌ها، مقننه‌ای‌ها و حوزوی‌ها تذکر دهیم.

در تذکر با کسی تعارف نداریم 
ماندگاری اظهار داشت: من روزی در حرم حضرت معصومه به سخنرانی پرداختم که در همین سخنرانی خود را خطاب به مراجع تقلید بیان کردم ما تعارف نداریم چرا که رسالت امر به معروف و نهی از منکر در همین بخش است و در این راه با کسی تعارف نداریم.
وی ادامه‌ داد: خدا لعنت کند خواصی را که پس از رحلت پیامبر عظیم ‌شأن اسلام از جانشین پیامبر دفاع نکردند در این راه نه نظری و نه عملی از جانشین پیامبر دفاع نکردند و سکوت کردند.
دبیر جبهه پایداری خراسان‌رضوی ادامه ‌داد: اگر خدا قرار است آنان را لعنت کند بگذارید من بچه طلبه نیز این را عنوان کنم خدا لعنت کند خواصی را پس از رحلت امام خمینی(ره) در فتنه 78 و فتنه 88 از جانشین امام و اصل ولایت‌فقیه دفاع نکردند که سبب شد این آسیب‌ها ایجاد شود.
ماندگاری خاطرنشان کرد: من به عنوان یک عضو کوچک این گروه فرهنگی می‌گویم که جبهه پایداری با احترام به تمام احزابی که در درون انقلاب اسلامی ایران وجود دارند و گروه‌هایی که به انقلاب، نظام، و ولایت اعتقاد دارند، اعلام می‌کند بخشی از آسیب‌های جامعه ما نیاز به تذکر دارد که بر این اساس فرهنگ پایداری آمده ‌است که این امر را اجرایی کند.
انتهای پیام/ر10/ط4000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول