اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شبکه بهداشت و درمان فردوس خبر داد

برگزاری جشنواره تغذیه و سلامتی در فردوس

خبرگزاری فارس: رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان فردوس از برگزاری جشنواره تغذیه و سلامتی در این شهرستان خبر داد.

برگزاری جشنواره تغذیه و سلامتی در فردوس
سیدمحمود میرزایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در فردوس اظهار داشت: تغذیه سالم و استفاده از رژیم‌های غذایی سالم و مناسب نقش بسزایی در سلامت روح و جسم انسان دارد.

وی گفت: امروز غذاهای آماده و ناسالم جایگزین غذاهای سالم و خانگی شده است که این موضوع سلامت روح و جسم انسان‌ها را نیز به مخاطره انداخته و سبب بروز بسیاری از بیماری‌ها می‌شود.

میرزایی افزود: به منظور آشنایی اقشار مختلف مردم با نقش تغذیه در سلامت جسم و معرفی غذاهای سالم و مغذی جشنواره تغذیه و سلامتی در شهرستان فردوس برگزار می‌شود.

رئیس شبکه بهداشت و درمان فردوس تصریح کرد: این جشنواره از 15 بهمن در محل تالار اندیشه شهرستان فردوس آغاز و تا 25 بهمن‌ماه نیز ادامه دارد.

وی یادآور شد: در این جشنواره هر روز صبح و عصر غذاهای سالم و مقوی طبخ و در معرض دید عموم قرار می‌گیرد.

میرزایی گفت: در این جشنواره نمایشگاهی با 12 غرفه شامل دانش‌آموزان و تغذیه، سلامت روان و تغذیه، سالمندان و تغذیه، بیماری‌ها و تغذیه، کودکان و تغذیه، مادران و تغذیه، و تغذیه سالم برگزار می‌شود.

رئیس شبکه بهداشت و درمان فردوس افزود: در هر یک از غرفه‌های نمایشگاه، مشاوران و کارشناسان تغذیه برای ارائه خدمات مشاوره در رابطه با تغذیه کودکان، مادران و سالمندان حضور دارند.

وی تصریح کرد: ارائه مقاله در رابطه با نقش امگا 3 در تغذیه سالم، سرطان‌ها و تغذیه، چاقی و بیماری‌ها از دیگر برنامه‌های این جشنواره است و شرکت ‌کنندگان می‌توانند تا 30 بهمن‌ماه، مقالات خود را به دبیرخانه جشنواره ارائه دهند.

میرزایی پخش فیلم و انیمیشن ویژه کودکان، توزیع پمفلت در رابطه با تغذیه و سلامتی، برگزاری مسابقات متنوع و طبخ غذاهای سالم را از جمله برنامه‌های اجرایی این جشنواره عنوان کرد.

انتهای پیام/ح20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول