اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار کوهبنان:

حضور حداکثری مردم در صحنه بر اقتدار انقلاب می‌افزاید

خبرگزاری فارس: فرماندار کوهبنان گفت: حضور حداکثری مردم در یوم‌الله 22 بهمن و انتخابات نهم مجلس شورای اسلامی بر عزت و اقتدار بیشتر انقلاب می‌افزاید.

حضور حداکثری مردم در صحنه بر اقتدار انقلاب می‌افزاید

به گزارش خبرگزاری فارس از کوهبنان، منصور متقی عصر امروز در جلسه مشترک اعضای هیئت‌های اجرایی و نظارت شهر کوهبنان با تبریک ایام‌الله دهه فجر اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران از طرفی بزرگ‌ترین و از جنبه دیگر شگفت‌انگیزترین پدیده سیاسی و اجتماعی دنیای اسلام و همچنین جهان بشریت طی قرن‌های اخیر است.

وی خاطرنشان کرد: نگاهی به تاریخ انقلاب بیانگر این واقعیت است که انقلاب اسلامی هدیه‌ای از سوی خداوند متعال بود که در 22 بهمن سال 57 به مردم داده شد زیرا ملت شهیدپرور کشورمان با الگو گرفتن از نهضت حسینی برای احیای اسلام، آزادی و سربلندی ایران به میدان مبارزه با رژیم استبداد پهلوی آمدند و زمینه اسقرار حکومت اسلامی را فراهم کردند.

فرماندار کوهبنان تصریح کرد: حضور مردم در طول 32 سال گذشته در صحنه‌های مختلف زمینه ذلت و خواری دشمنان را فراهم و موجب نگرانی و دشمنی بیشتر آنان شد که حضور حداکثری مردم در یوم‌الله 22 بهمن و انتخابات نهم مجلس شورای اسلامی بر عزت و اقتدار بیشتر انقلاب می‌افزاید و برای همیشه مکر و حیله دشمنان نقش بر آب می‌شود.

متقی خطاب به اعضای هیئت‌های اجرایی، نظارت و بازرسی شهرستان کوهبنان گفت: شما به عنوان نخبگان و معتمدان جامعه باید با برادری و صمیمیت ضمن پرهیز از ورود مستقیم در حمایت یا تخریب از کاندیداها زمینه حضور حداکثری مردم را در پای صندوق‌های رأی فراهم کنید.

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول