اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در دهه فجر صورت می‌گیرد

اعزام 1700 دانش‌آموز بسیجی کاشانی به مناطق جنگی

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه کاشان از اعزام 1700 دانش‌آموز بسیجی کاشانی در قالب کاروان‌های راهیان نور به مناطق جنگی در دهه فجر خبر داد.

اعزام 1700 دانش‌آموز بسیجی کاشانی به مناطق جنگی
به گزارش خبرگزاری فارس از کاشان، سرهنگ جواد نائینی بعد از ظهر امروز در نشست خبری با خبرنگاران اظهار داشت: دانش‌آموزان اعزامی  به مدت چهار روز با حضور در مناطقی چون طلائیه، شلمچه، هویزه و خرمشهر با آرمان‌های بلند شهدا آشنا شده و با آنان برای ماندن در خط ولایت تجدید پیمان می‌کنند.

وی در ادامه به سایر برنامه‌های سپاه کاشان در دهه فجر امسال اشاره و خاطرنشان کرد: برگزاری یادواره شهدای کل شهرستان توسط بنیاد شهید و پایگاه خاتم‌الانبیاء، تجلیل از بانیان و دست‌اندرکاران راهیان نور دانش‌آموزی، گرامیداشت یاد و خاطره محتشم کاشانی و بزرگداشت این شاعر جهانی در تالار فرهنگ با همکاری سازمان تبلیغات اسلامی و بسیج هنرمندان شهرستان، عطرافشانی گلزار شهدا، برگزاری یادواره شهدای نیاسر کاشان برای نخستین بار و برپایی همایش مداحان، شعرا و مسئولان هیئت‌های مذهبی شهرستان از نمونه برنامه‌های سپاه کاشان برای دهه فجر امسال است.

فرمانده سپاه کاشان در مورد برنامه‌های ورزشی پیش‌بینی‌ شده توسط سپاه کاشان در دهه فجر امسال نیز عنوان داشت: همایش باستانی‌‌کاران شهرستان کاشان و مسابقات بین نیروهای مسلح در دو رشته تیراندازی و فوتسال از جمله برنامه‌های ورزشی در نظر گرفته شده  در دهه فجر پیش رو است.

نائینی در ادامه با اشاره به برگزاری سلسله نشست‌های نهضت روشنگری توسط سپاه کاشان  یادآور شد: هدف از برگزاری این نشست‌ها تبیین شاخص‌های موجود در فرمایشات امام راحل و مقام معظم رهبری با هدف حضور همگانی و البته با بصیرت مردم در عرصه انتخابات که ناامیدی دشمنان را به دنبال دارد می‌باشد.

وی همچنین در بخش دیگری از سخنانش به نقش مؤثر مردم کاشان در انقلاب اسلامی نیز اشاره کرد و گفت: کاشان با تقدیم 27 شهید در راه شکل‌گیری نهضت امام روح‌الله و انقلاب اسلامی و نیز اهدای 1700 شهید دفاع مقدس به نظام جمهوری اسلامی ولایت‌پذیری خود را به اثبات رسانده و همواره با حضور در صحنه دشمنان این میهن اسلامی را مأیوس کرده است.

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول