اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه کاشان:

استمرار انقلاب از پیدایش آن معجزه‌ای عظیم‌تر است

خبرگزاری فارس: مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه کاشان گفت: بقا و استمرار انقلاب اسلامی از پیدایش آن معجزه‌ای بزرگ‌تر و عظیم‌تر است.

استمرار انقلاب از پیدایش آن معجزه‌ای عظیم‌تر است

به گزارش خبرگزاری فارس از کاشان، حجت‌الاسلام سیدمحسن حسینی دیباجی بعد از ظهر امروز در نشست خبری با خبرنگاران اظهار داشت: هر انسان نکته‌سنجی اگر بر تاریخ انقلاب اسلامی نگاهی گذرا داشته باشد و بر توطئه‌هایی که در این 33 سال علیه آن شکل گرفته بنگرد یقین می‌کند دستی غیبی موجب خنثی‌ شدن این توطئه‌ها و خدعه‌ها شده و این نظام مقدس را تا به امروز محافظت کرده است.

وی حمله نظامی آمریکا به طبس، کودتای نوژه، کودتا و توطئه ترور حضرت امام خمینی(ره)، جنگ تحمیلی، تحرکات منافقان و لیبرال‌ها، غائله‌های قومی و نژادی در غرب، شرق، شمال و جنوب کشور، انفجارها و ترورهای هفت تیر و هشت شهریور، انحرافات قائم مقام رهبری و فتنه 88 را از جمله توطئه‌های صورت گرفته علیه نظام و رهبری در طی 33 سال گذشته قلمداد کرد.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه کاشان سپس به اهدافی که انقلاب اسلامی برای تبدیل شدن به یک الگو در جهان دنبال کرده و می‌کند اشاره و عنوان کرد: نفی استبداد داخلی و سرنگونی دیکتاتور زمان (رژیم پهلوی)، ایجاد یک جمهوری مبتنی بر شریعت اسلام، رسیدن به استقلال سیاسی،‌اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی،‌ استقرار و اجرای عدالت اجتماعی، اجرای قوانین و مقررات الهی، حفظ ارزش‌ها و کرامات انسانی و  آزادی انسان توأم با مسئولیت او در برابر خدا از جمله این اهداف به شمار می‌رود.

به گفته حسینی دیباجی ایجاد محیط مساعد برای رشد فضائل اخلاقی، مبارزه با همه مظاهر فساد و تباهی، تأمین حقوق همه جانبه زنان با رعایت ارزش‌ها و کرامات انسانی، نفی استمرار و سلطه خارجی، حمایت از مسلمانان مظلوم و مستضعفان جهان، قدرت بخشیدن به اسلام و مسلمانان در سراسر جهان، فرهنگ اسلامی و اعتقادات دینی در جهان، ایجاد امت واحده اسلامی در دنیا و زمینه‌سازی برای استقرار حکومت جهانی اسلام از دیگر اهداف انقلاب اسلامی برای تبدیل شدن آن به یک الگو می‌باشد.

وی در پایان به بخشی از برنامه‌های نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه کاشان به مناسبت دهه فجر نیز اشاره کرد و گفت: برگزاری همایش اهل قلم و اصحاب رسانه، همایش خانواده شاغلین و بازنشتگان سپاه کاشان و برگزاری یادواره 103 شهید طلبه و روحانی با سخنرانی رئیس قرارگاه عمار از مهمترین این برنامه‌ها می‌باشد و به طور مشترک با همکاری سایر مراکز سپاه و نمایندگی ولی‌فقیه برگزار می‌شود. 

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول