اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه خرم‌آباد:

بیانات رهبری گنجینه ارزشمند برای استمرار انقلاب است

خبرگزاری فارس: امام جمعه خرم‌آباد گفت: بیانات رهبری گنجینه ارزشمند برای استمرار انقلاب اسلامی است.

بیانات رهبری گنجینه ارزشمند برای استمرار انقلاب است
به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، حجت‌الاسلام سید احمد میرعمادی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته در جمع نمازگزاران خرم‌آبادی با اشاره به سفر اخیر مقام معظم رهبری به کرمانشاه گفت: سفر رهبری به کرمانشاه سفری تاریخی و ماندگار است و استقبال مردم کرمانشاه از رهبری جهان را حیرت زده کرد.
وی افزود: دریای از جمعیت از هر قشری شامل پیر و جوان، مجروح و ناتوان و .....در این سفر به استقبال رهبری آمده و عشق‌شان را به رهبری اظهار کردند که این واقعا بی‌نظیر است.
امام جمعه خرم‌آباد گفت: سفر رهبری به کرمانشاه و حضور و ارادت مردم به رهبری نیازمند تحلیل از طرف اهل بیان و اهل رسانه‌ها و .... دارد.
حجت‌الاسلام میرعمادی یادآورشد: سخنان بسیار مهم رهبری در جمع چندین هزار نفری دانشجویان مسائل مربوط به آینده نظام راجع به انتخابات، احزاب، مسائل داخلی کشور و در دنیا کلیدی و حساس بوده است.
وی یادآورشد: مردم کرمانشاه در این سفر صحنه‌های به نمایش گذاشته‌اند، که اشک در چشمان هر فرد مسلمانی جاری شد.
امام جمعه خرم‌آباد در ادامه به کشته شدن دیکتاتور لیبی اشاره کرد و گفت: این دیکتاتور طولانی‌ترین دوران حکومت دیکتاتوری 42 ساله خود بر مردم حکومت کرد و چقدر بر مردم فشار آورده است، اما سرانجام مرگ قذافی شباهت به مرگ صدام دارد که هر دوی آن‌ها با خفت و خاری زندگی‌شان را به پایان رساندند.
وی افزود: باید دیکتاتورهای دیگر از این حوادث درس عبرت بگیرند، آن‌هایی که پشت به مردم و رو به آمریکا کرده‌اند باید بدانند که آمریکا در آن آخرین لحظه‌ها چگونه به آن‌ها بی‌احترامی می‌کنند.
حجت‌الاسلام میرعمادی یادآورشد: امروز در دنیا تظاهرات مردمی بر ضد سرمایه‌داری خیلی حرکت عظیمی است و اگر کشورهای دیگر می‌خواهند این حرکت را کوچک بشمارند اما حقیقتا این حرکات حاکی از یک بیداری جهانی است، بیداری که نظام ضد عدالت و سرمایه‌داری را نمی‌خواهند.
وی اظهار داشت: مردم با این تظاهرات می‌خواهند بگویند که ما دیگر گرسنگی و بی‌هنجاری را نمی‌خواهیم.
امام جمعه خرم‌آباد در ادامه به دوم آبان ماه آغاز سرشماری عمومی نفوس و مسکن اشاره کرد و گفت: باید بدانیم نتایج سرشماری در اداره امور کشور اهمیت بسیار زیادی دارد، برای اینکه مسئولان به توانند خدمات عمده‌ای در بخش‌های اقتصادی، اجتماعی و رفاهی ارائه دهند، باید آمار دقیقی داشته باشند، که در این صورت نباید آمار کم و زیاد بدهیم زیرا اخلال در برنامه‌ها ایجاد می‌شود.
وی خاطرنشان کرد: از همه مردم لرستان درخواست می‌شود، مشارکت و همکاری لازم را با مأموران سرشماری داشته باشند و چیزی را کتمان نکنند زیرا خلاف واقع بیان کردن دروغ است و دروغ از گناهان کبیره است.
حجت‌الاسلام میرعمادی در ادامه به سالروز شهادت حاج آقا مصطفی خمینی(ره) اشاره کرد و گفت: مرگ حاج آقا مصطفی خمینی یکی از الطاف الهی بوده است و انقلاب ما با شهادت حاج آقا مصطفی خمینی اوج گرفت و قیام شروع شد.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول