اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

امام جمعه بیله‌سوار:

پایبندی به ولایت ضامن استمرار انقلاب اسلامی است

خبرگزاری فارس: امام جمعه شهرستان بیله‌سوار گفت: پایبندی به اصل ولایت فقیه ضامن استمرار انقلاب اسلامی و جاری شدن احکام آن است.

پایبندی به ولایت ضامن استمرار انقلاب اسلامی است
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حجت‌الاسلام کریم قیاسی پیش از ظهر امروز در جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان بیله‌سوار اظهار داشت: تکیه بر همین اصل در 33 سال گذشته سبب شده تا دشمنان ما نتوانند حریم انقلاب اسلامی را مورد تاخت و تاز و هجمه‌های سنگین قرار دهند.
وی پایبندی امت اسلامی به رکن امامت برگرفته از حادثه عظیم غدیر و استمرار آن در کربلا و اصالت انتظار را یادآور شد و افزود: تا زمانی که امت اسلامی به این مبانی وفادار و پایبند باشند هیچ آسیب و تهدیدی نظام اسلامی را  مورد هجمه قرار نمی‌دهد.
امام جمعه بیله‌سوار تلاش استکبار جهانی را برای شکستن حرمت و عظمت ولایت و انقلاب اسلامی را یادآور شد و گفت: ‌دشمن با فتنه‌هایی همچون فتنه سال 88 و برخی ابزارهای تبلیغاتی و رسانه‌ای کمر همت بسته است تا بتواند حقانیت اصل ولایت فقیه و مشروعیت آن را زیر سئوال ببرد در حالی که ملت ایران به خوبی آگاه هستند که تکیه بر اصل ولایت سبب شده تا این نظام به عنوان الگوی جهانی پا برجا و مستحکم به هدف خود ادامه دهد.
این مسئول با تبریک فرا رسیدن عید غدیر خم، پاسداشت این جشن بزرگ را ضرورتی انکارناپذیر اعلام کرد و ابراز داشت: شوکت و عظمت برگزاری این جشن باید از تمامی اعیاد ملی و مذهبی ما بالاتر باشد چرا که اصل ولایت اصل زیربنایی نظام اسلامی و امت نبی مکرم اسلام است.
قیاسی یکی دیگر از ترفندهای استکبار جهانی را ضربه وارد کردن به وحدت امت اسلامی به ویژه تحت لوای شیعه و سنی اعلام کرد و بیان داشت: ماهیت فرق اسلامی و ادیان دیگر الهی رهنمون شدن انسان به سعادتی است که قرآن و کتب آسمانی وعده آن را داده‌اند اما انسان‌های بد اندیش و نظام‌های بدخواه هرگز نمی‌خواهند آرامش، و رفاه و آسایش امت اسلامی را مشاهده کنند.
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، امام جمعه بیله‌سوار در بخش دیگری از سخنان خود به نزدیکی ماه محرم و ایام گرامیداشت فریضه امر به معروف و نهی از منکر اشاره کرد و  گفت: اگر در جامعه انجام این فریضه به فراموشی سپرده شود بیشترین لطمه و ضربه به سلامت جامعه وارد شده و روز به روز به جای آسایش و آرامش، آلودگی و گناه فراگیر می‌شود.
انتهای پیام/و۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول