اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول ستاد دهه فجر بردخون:

انقلاب اسلامی معجزه عصر کنونی است

خبرگزاری فارس: مسئول ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی بردخون گفت: انقلاب اسلامی معجزه عظیم خداوند در این عصر است که قدرت الهی در مردم مسلمان ایران متجلی و با رهبری امام راحل (ره)کاخ ظلم ویران شد.

انقلاب اسلامی معجزه عصر کنونی است
به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، حسین مصلحی‌پور یکشنبه شب در جلسه هماهنگی کمیته‌های ستاد اظهار داشت: ایثار و رشادت امام و مردم و دستاوردهای آن باید به نسل جوان در این ایام گفته شود تا بدانند مردان و زنان این کشور در مسیر پیروزی انقلاب و برپایی نظام جمهوری اسلامی چه مشقاتی تحمل کرده و در این زمینه آنچه در توان داشته هزینه کرده‌اند.

وی با تشریح وظایف کمیته‌ها گفت: برنامه‌های زیادی در بخش اجرا می‌شود و مسئولیت سنگینی بر عهده ماست که نیاز است با برنامه‌ریزی زمینه اجرای برنامه‌های متناسب با این ایام فراهم شده و بر شکوه دهه مبارک فجر افزوده شود.

مصلحی‌پور ضمن تقدیر از دست‌اندرکاران امر ادامه داد: در دهه فجر امسال برنامه‌های متنوع و متعددی نظیر نواختن زنگ انقلاب در مدارس، نمایشگاه عکس انقلاب، مسابقات فرهنگی هنری ورزشی، همایش‌های مختلف پیرامون انقلاب و ولایت، عطرافشانی قبور مطهر شهدا، دیدار با خانواده معظم شهدا، برنامه‌های معنوی زیارت عاشورا و دعای کمیل و دعای ندبه در بردخون اجرا می‌شود.

وی اضافه کرد: علاوه بر این در ایام دهه فجر شاهد اجرای مسابقات حفظ و قرائت قرآن دانش‌آموزی، جشن میلاد نور، همایش نقش زنان در پیشبرد انقلاب اسلامی، نمایشگاه ورزش و جوانان، نشست روشنگری سیاسی، اردوی مسئولان و بسیجیان به امامزاده امیر دیوان، پیاده‌روی خانوادگی، شعر فجر انقلاب و راهپیمایی عظیم 22 بهمن در بردخون خواهیم بود.

مسئول ستاد دهه فجر بردخون از همه مردم و مسئولان خواست با حضور حماسی در این ایام خجسته بار دیگر دشمنان را مأیوس کنند و در خط ولایت قرار گیرند و موجب پیشرفت و اعتلای نظام جمهوری اسلامی شوند.

وی گفت: انقلاب اسلامی معجزه عظیم خداوند در این عصر است که قدرت الهی در مردم مسلمان ایران متجلی و با رهبری امام راحل(ره)کاخ ظلم ویران شد و ظالمان و دشمنان خدا و مردم به سزای عمل خود رسیدند.

در ادامه مسئولان کمیته‌های فرهنگی تبلیغی، پشتیبانی و مالی، ورزش و جوانان، انتظامات و امنیت، اجرایی، اصناف، روستاها، دانش‌آموزی و فرهنگیان پیرامون عملکرد و برنامه‌های خود مطالبی بیان کردند.

انتهای پیام/صا20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول