اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مازندران:

1000 برنامه دهه فجر در مازندران برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مازندران گفت: در دهه فجر امسال بیش از یک‌هزار برنامه فرهنگی در مازندران برگزار می‌شود.

1000 برنامه دهه فجر در مازندران برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، حجت‌الاسلام یوسف یوسف‌پور بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه بزرگداشت دهه فجر امسال مقارن با ایام فرخنده هفته وحدت، جنبش وال‌استریت  در آمریکا و اروپا و بیداری اسلامی در منطقه است، اظهار داشت: آنچه انقلاب اسلامی ایران را از دیگر انقلاب‌های شکل گرفته در دنیا متمایز کرده مبنای حکومت اسلامی است که به دور از نظام سرمایه‌داری با مقبولیت، حقانیت و مشروعیت شکل گرفته است.

یوسف‌پور از افتتاح حدود 700 پروژه خدماتی، تولیدی، صنعتی و عمرانی که در دهه فجر در سطح استان اجرا می‌شود، خبر داد و گفت: این پروژه‌ها با اعتباری بالغ بر 470 میلیارد تومان اجرا می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: اجرای 100 برنامه در نخستین روز دهه فجر در دستور کار دستگاه‌های اجرایی قرار گرفته که امسال کانون توجه ما برنامه‌های فرهنگی است.

این مسئول با تاکید براینکه در نظام اسلامی معتقد به انتخابات آزاد هستیم، یادآور شد: در انقلاب اسلامی بحث انتخابات مهم تلقی شده که در این تصمیم‌سازی مردمی امانت‌داری آرا مورد توجه قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در عرصه انتخاباتی شرکت حداکثری مردم، رای آزاد و انتخاب اصلح را مورد تاکید قرار می‌دهد، ادامه داد: به تمام شهرستان‌ها ابلاغ شد که با رعایت بی‌طرفی به دنبال فعالیت‌های قانونی که برای حضور حداکثری مردم در انتخابات مورد تاکید قرار گرفته، گام بردارند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مازندران عنوان کرد: کاندیداهای تائید شده مورد احترام هستند شرکت‌ آنها در برنامه‌های ویژه دهه فجر به معنای تائید و یا علیه دیگر داوطلبان نیست.

وی اضافه کرد: هم اکنون نماینده‌های فعلی مجلس داوطلب نهمین دوره مجلس شورای اسلامی هستند اگر در مراسمی از آنها دعوت رسمی به عمل می‌آید به دلیل جایگاه حقوقی آنان است.

یوسف‌پور با بیان اینکه از مسئولان برگزار کننده انتخابات انتظار داریم که زمینه شرکت حداکثری را در عرصه انتخاباتی فراهم کنند، بیان داشت: طرفداران و داوطلبان با رعایت اخلاق سیاسی تبلیغاتی سالم داشته باشند و از وعده‌هایی که خلاف اخلاق اسلامی است، دوری کنند.

وی ادامه داد: داوطلبان از تخریب رقبای خود در عرصه انتخاباتی پرهیز کنند که این امر از بداخلاقی‌های سیاسی محسوب می‌شود.

این مسئول با بیان اینکه حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن امنیت انقلاب را تضمین می‌کند، ابراز داشت: در طول 33 سال پیروزی انقلاب اسلامی هجمه‌ها و ترفندهای دشمن برای براندازی اسلام بیش از پیش بود، ولی حضور مردم در عرصه‌های انقلاب برنامه‌های شوم  دشمن را خنثی کرد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مازندران حضور مردم را در عرصه انتخابات همچون دوره‌های اخیر انتخاباتی پر شور پیش‌بینی کرد و گفت: انقلاب اسلامی مردمی بوده و همچنان با هدایت رهبری این انقلاب به اهداف عالی خود دست می‌یابد.

وی در پایان اذعان داشت: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی همه ساله شاهد حضور بیش از پیش مردم در راهپیمایی 22 بهمن است که در این راستا با توجه به محدودیت وسعت در فضای راهپیمایی نظم و سامان بخشی راهپیمایی کننده زمینه فعالیت بیشتر را برای ما فراهم کرده است.

انتهای پیام/ن۱۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول