اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار کلات خبر داد

اجرای 59 برنامه دهه فجر در شهرستان کلات

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان کلات از اجرای 59 برنامه در دهه فجر خبر داد.

اجرای 59 برنامه دهه فجر در شهرستان کلات
به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان‌رضوی، محمدرضا قره‌خانی در مورد برنامه‌های نخستین روز این دهه اظهار داشت: نواختن زنگ انقلاب در سالگرد ورود امام خمینی(ره) به کشور، آغاز مسابقات ورزشی در رشته‌های مختلف و اجرای رژه موتوری از جمله این برنامه‌هاست.

وی از کلنگ‌زنی طرح تامین برق مسکن مهر فرهنگیان شهرستان خبر داد و افزود: غبارروبی مزار شهدا در سطح شهرها و روستاهای کلات در دومین روز این هفته برگزار می‌شود.

فرماندار کلات از آغاز طرح اصلاح و توسعه شبکه آب شرب شهر زواین و نیز آب‌رسانی به روستای محمدآباد در این دهه خبر داد و اظهار داشت: دیدار تشکل‌های دانش‌آموزی با امام جمعه و فرماندار، برگزاری جشنواره نماز، بهره‌برداری از طرح‌های مخابراتی شهر کلات، افتتاح نمایشگاه تابلو فرش در این شهر و برگزاری شب شعر فجر با موضوع وحدت و بیداری اسلامی تنها بخشی از برنامه‌های ستاد دهه فجر شهرستان در 16 بهمن‌ماه است.

به گفته قره‌خانی فاز سه طرح آب‌رسانی به روستاهای رباط، احمدآباد، لاین، حاجی‌آباد و اسدآباد در ششمین روز دهه فجر انقلاب اسلامی افتتاح می‌شود.

وی اضافه کرد: مراسم جشن گلریزان ویژه مزدوجین تحت پوشش کمیته امداد در کنار افتتاح و کلنگ‌زنی طرح‌های عمرانی برای پنج روستا از برنامه‌های هفتمین روز این دهه است.

قره‌خانی با اشاره به بهره‌برداری از سایت BTS روستای چنار خاطرنشان کرد: کلنگ‌زنی مجتمع گردشگری شکوه هزارمسجد، برگزاری یادواره شهدای شهر کلات در کنار هفت برنامه عمرانی و فرهنگی دیگر در 19 و 20 بهمن‌ماه برگزار می‌شود.

وی ابراز امیدواری کرد: حضور پرشور مردم در نماز جمعه 21 بهمن و نیز راهپیمایی 22 بهمن پاسخ دندان‌شکنی به یاوه‌گویی‌های دشمنان و تحریم‌های اخیر آنان علیه ملت ایران باشد.

انتهای پیام/ی30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول