اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار انتظامی رودبار:

11 واحد صنفی قلیان‌سرای رودبار پلمپ شدند

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی رودبار از پلمپ 11 واحد صنفی قلیان‌سرا در این شهرستان خبر داد.

11 واحد صنفی قلیان‌سرای رودبار پلمپ شدند
به گزارش خبرگزاری فارس از رودبار، سیدرسول صمدی عصر امروز در جلسه نیروی انتظامی این شهرستان با اشاره به نتایج بازدید از قلیان‌سراها و تعطیلی آنها اظهار داشت: به دنبال نگرانی مردم مبنی بر ایجاد ناهنجاری و آلوده شدن جوانان در قلیان‌سراهای رودبار، اداره نظارت بر اماکن عمومی فرماندهی انتظامی با هماهنگی مجمع امور صنفی و مرکز بهداشت این شهرستان از قلیان‌سراهای این شهرستان بازدید به عمل آوردند.

وی ادامه داد: در این بازدید مشخص شده که 11 واحد صنفی قلیان‌سرا قانون صنفی را رعایت نکرده‌اند و در نتیجه طبق موازین قانونی نسبت به پلمپ آنان اقدام شد.

فرمانده انتظامی رودبار از مردم این شهرستان خواست تا در صورت برخورد با هرگونه ناهنجاری مراتب را به فوریت‌های پلیسی 110 اطلاع دهند.

وی در ادامه از کشف حدود چهار کیلوگرم ماده مخدر صنعتی شیشه در رودبار خبر داد و بیان داشت: ماموران ایستگاه بازرسی لوشان مستقر در پارک ساحلی شهر منجیل این  شهرستان در حین کنترل مقطعی خودروهای عبوری به یک دستگاه خودرو سواری پژو 405 که از مسیر جنوب به شمال در حرکت بود مشکوک شدند و پس از فرمان ایست، راننده اقدام به فرار کرد.

صمدی افزود: گروه‌های عملیاتی به تعقیب خودرو پرداختند و در نتیجه خودروی مورد نظر را در محور اصلی منجیل به رودبار متوقف کرده و راننده‌اش را دستگیر کردند.

وی با اشاره به اینکه ماموران با رعایت اصول ایمنی به بازرسی خورو پرداختند خاطر نشان کرد: در این بازرسی مقدار دو کیلو و 200 گرم مواد مخدر روانگردان از نوع شیشه و همچنین مقدار یک کیلو و 500 گرم مواد مخدر دیگر از همین نوع که راننده خودرو در تعقیب و گریز اقدام به پرتاب آن از خودرو به بیرون کرده بود کشف و ضبط شد.

به گقته این مسئول یک گالن 20 لیتری مواد تشکیل‌دهنده مواد مخدر از نوع شیشه نیز در خودروی متهم کشف و ضبط شد.

وی یادآور شد: متهم دستگیر و با تشکیل پرونده به مقام قضایی معرفی و با قرار صادره روانه زندان شد.

انتهای پیام/ی20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول