اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار میاندرود در بازدید از نمایشگاه کتاب ساری

ادارات موظف هستند گنجه کتاب را راه‌اندازی کنند

خبرگزاری فارس: فرماندار میاندرود گفت: همه ادارات موظف هستند گنجه کتاب را راه‌اندازی کنند.

ادارات موظف هستند گنجه کتاب را راه‌اندازی کنند
به گزارش خبرگزاری فارس از هشتمین نمایشگاه بزرگ کتاب مازندران در ساری، علی رجبی اظهار داشت: در این نمایشگاه برای هر قشر و گروهی کتاب وجود دارد.

وی با بیان اینکه نمی‌توان دلیلی آورد که کتاب کم است، گفت: مشکل ما این است که برای بازدید از نمایشگاه، کتاب‌های مورد نیاز را دسته‌بندی نکرده و در ورود به نمایشگاه کتاب سردرگم می‌شویم.

رجبی با اشاره به اینکه کتاب‌های جامعی در نمایشگاه مشاهده کردم، ادامه داد: بر خلاف سال‌های گذشته که کتاب‌ها از تنوع کمتری برخوردار بودند، نمایشگاه امسال از نظر محتوایی و موضوعات ارائه شده دگرگون شده است.

فرماندار میاندرود با بیان اینکه کتاب‌های ادبی و به ویژه کتاب‌های دانشگاهی معتبری در نمایشگاه وجود دارد، تصریح کرد: غرفه‌آوای مهر کوثر که به ارائه کتاب و لوح‌های فشرده با فرهنگ و موسیقی  بومی مازندران می‌پردازد از غرفه‌هایی است که نظرم را جلب کرد‌.

این مسئول با اشاره به اینکه کتاب‌های بخش کودک هم امسال به صورت ویژه دیده شده، ابراز داشت: دومین بار است که از نمایشگاه کتاب بازدید می کنم و اگر فرصت داشته باشم باز هم برای بازدید می‌آیم.

رجبی با بیان اینکه نباید این فرصت را از دست داد، یادآور شد: اگر دشمن امروز از ما می‌ترسد به دلیل پیشرفت‌های علمی است که علم هم از درون کتاب بیرون می‌آید.

وی با اشاره به اینکه برای توسعه فرهنگ کتابخوانی، انجمن کتابخانه‌های میاندرود را راه‌اندازی کردیم، گفت: گروه خیران نهضت کتابخوانی هم تشکیل شده و در فکر تهیه خودرو برای خودروی سیار کتاب هستیم.

رجبی با بیان اینکه فراخوان داده‌ایم تا کسانی که کتاب‌هایی در اختیار داشته و مورد نیاز آنها نیست، به ما تحویل دهند تا از کتاب‌ها استفاده کنیم، خاطرنشان کرد: در فرمانداری میاندرود یک کتابخانه احداث کرده‌ایم و در فکر احداث دومین کتابخانه هستیم.

وی ادامه داد: در فرمانداری میاندرود سالنی برای مطالعه کارکنان راه‌اندازی کردیم تا دهیاران و شوراها هم از اینترنت استفاده کنند و  هم از فضای سالن مطالعه استفاده کنند.

رجبی بیان داشت: همه ادارات هم موظف هستند گنجه کتاب را راه‌اندازی کنند.

انتهای پیام/ن۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول