اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سخنگوی جبهه متحد اصولگرایان آذربایجان‌شرقی:

مردم آذربایجان اجازه میدان‌داری به جریان انحرافی نمی‌دهند

خبرگزاری فارس: سخنگوی جبهه متحد اصولگرایان استان آذربایجان‌شرقی گفت: مردم آذربایجان هوشیار بوده و به هیچ‌وجه اجازه میدان‌داری به جریان ضدانقلاب نخواهند داد.

مردم آذربایجان اجازه میدان‌داری به جریان انحرافی نمی‌دهند

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، انتخابات بی‌شک یکی از مولفه‌ها و شاخصه‌های مشارکت سیاسی بوده و به طور کلی می‌توان آن را از شرایط تحقق مردمسالاری دانست.

پس از پیروزی انقلاب اسلامی، زمینه مشارکت مردم در عرصه‌های مختلف جامعه به ویژه در عرصه سیاسی و تصمیم‌گیری، سیاست‌گذاری و اداره جامعه فراهم شده است و شاهد این قضیه هم این است که می‌توان ادعا کرد به طور متوسط هر سال در کشور یک انتخابات برگزار شده و مردم در هر مرحله نیز با حضور حماسی و دشمن خردکن خود سربلند از این آزمون بیرون آمده و از این رو همواره مشارکت انتخاباتی ملت ایران برای نظام پشتوانه جدی به شمار آمده است.

بر همین اساس در ذیل گفت‌و‌گویی با اصغر نعلبندی‌‌پور، سخنگوی جبهه متحد اصولگرایان استان آذربایجان‌شرقی انجام گرفته که بحث حساسیت انتخابات مجلس نهم و پیام‌ها و پیامدهای آن برای آنانی که چشم به این انتخابات دوخته‌اند،مورد ارزیابی قرار گرفته است که در آن می‌خوانیم:  

فارس: به‌عنوان دبیر اجرایی و سخنگوی جبهه متحد اصولگرایان استان انتخابات آینده را چطور ارزیابی می‌کنید؟

با توجه به فرمایش مقام معظم رهبری ایشان ما را به حضور حداکثری فراخوانده و مردم نیز همیشه از نظر آگاهی و بصیرت جلوتر حرکت می‌کنند، انتخابات آتی قطعاً پرشور خواهد بود و این حضور پرشور و بابصیرت مسئولیت ما را سنگین‌تر می‌کند و حساسیت ما را نسبت به گزینش و انتخاب لیست اصولگرایان بیشتر خواهد کرد.

فارس: معیارهای شما در چینش کاندیداها در لیست جبهه متحد اصولگرایان چیست؟ آیا کاندیداهای مستقل نیز در لیست شما قرار دارند؟

مستقل بودن با تفکرات اصولگرایی فرق می‌کند ما در تهیه لیست دنبال افراد اصولگرا و تشکیلاتی هستیم و معیار ما ولایت فقیه و حرکت در مسیر اصولگرایی است و از افراد مستقل یا هر کاندیدایی که اصلاح‌طلب نباشد و با جریانات فتنه و انحرافی ارتباطی نداشته باشد قابل مذاکره است البته افرادی که به نظام اسلامی اعتقاد داشته و دنبال تحقق اهداف آن باشند و عمده کار و هدفشان خدمت به مردم و نظام همچنین حرکت در مسیر خط امام راحل، شهدا و مقام معظم رهبری بوده باشد، برای ما قابل پذیرش است.

فارس: جمع‌بندی لیست اصولگرایان در چه مرحله‌ای است و چه زمانی اعلام خواهد شد؟

ما در استان مذاکراتمان را انجام می‌دهیم و در خود حوزه تبریز برای انتخاب شش نفر لیست، اسامی بیش از 36 نفر مورد بررسی قرار گرفت و به نتایجی رسیده‌ایم که در آینده نزدیک اعلام خواهیم کرد، مانند سایر استان‌ها بر اساس برنامه زمان‌بندی حرکت خواهیم کرد.

فارس: شنیده می‌شود که در لیست تبریز از ماه‌ها پیش نام سه نفر کاندیدای مطرح درج شده و مذاکرات برای سه نفر باقی مانده است، نظر شما چیست؟

به هیچ‌وجه مطالب گفته شده صحت ندارد و جبهه متحد اصولگرایی این مطالب را پیگیری نکرده و دنبال یک گفتمان اصلی و مذاکره همه جانبه است و نظر بر این است که افراد مانند یک تیم وارد صحنه شوند و پیگیر اهداف و اصول ولایی باشند.

فارس: موفقیت لیست اصولگرایان را در استان چطور ارزیابی می‌کنید؟

 

ما به لطف خدا به مردم اطمینان و اعتماد داریم که به خاطر سرنوشت خود و اهداف عالی نظام حضور خواهند یافت و در وهله اول حضور حداکثری مردم در پای صندوق رای و مشارکت آنها مهم است و در وهله دوم با توجه به اینکه جبهه متحد اصولگرایان کار جمعی و تشکیلاتی انجام می‌دهد موفقیت لیست جبهه نیز از اولویت‌های کاری ماست.

فارس: فعالیت انتخاباتی گروه انحرافی در استان را در چه می‌دانید؟

آذربایجان از اول انقلاب ثابت کرده که هیچ‌وقت از باورها و اعتقادات خود کوتاه نمی‌آید و این مسئله در جریان فتنه کاملا مشهود بوده و نخستین استانی بود که از فتنه برائت جست و می‌توان گفت که حرکت هشت دی تبریز زمینه ساز 9 دی کشور شد و یقین دارم که در جریان انحرافی نیز مردم آذربایجان هوشیار بوده و به هیچ‌وجه اجازه میدان‌داری به جریان ضد انقلاب نخواهند داد که تمام این مسائل به ولایت‌مداری و پایبندی به نظام مقدس جمهوری اسلامی این مردم بر می‌گردد.

انتهای پیام/ح10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول