اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به همت شرکت پالایش گاز شهید هاشمی‌نژاد

ششمین نمایشگاه بزرگ کتاب سال سرخس افتتاح شد

خبرگزاری فارس: ششمین نمایشگاه بزرگ کتاب سال سرخس به همت شرکت پالایش گاز شهید هاشمی‌نژاد و با حضور فرماندار، امام جمعه و مسئولان شهرستان افتتاح شد.

ششمین نمایشگاه بزرگ کتاب سال سرخس افتتاح شد
به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، به نقل از روابط عمومی شرکت پالایش گاز شهید هاشمی‌نژاد، حجت‌الاسلام حسین ملکی امام جمعه سرخس در این مراسم با اشاره به اهمیت برگزاری چنین نمایشگاهی اظهار داشت: اقدام مستمر شرکت پالایش گاز شهید هاشمی‌نژاد در برگزاری سالانه نمایشگاه کتاب در این شهرستان محروم کار بسیار بزرگ و ارزنده‌ای است که شایسته است مسئولان فرهنگی استان آن را مورد توجه قرار داده و زمینه پربارتر شدن آن را فراهم کنند.

وی افزود: این نوع نمایشگاه‌های فرهنگی عاملی برای رشد و ارتقای سطح فرهنگی و اجتماعی مردم محروم سرخس بوده که امید است با استمرار و گسترش آن برخی از نارسایی‌های فرهنگی این خطه از ایران عزیز رفع شود.

بوستانی فرماندار سرخس نیز در این مراسم در سخنان کوتاهی از زحمات مدیران شرکت پالایش گاز شهید هاشمی‌نژاد در برپایی این نمایشگاه تشکر کرد و خواستار الگو قرار دادن این اقدام از سوی سایر نهادهای مستقر در شهرستان شد.

بیش از 8 هزار عنوان کتاب با موضوعاتی از قبیل  فرهنگی، اجتماعی، تاریخی، آموزشی و کمک درسی، هنری، ادبی، دفاع مقدس، ورزشی، مذهبی، علمی و... در ششمین نمایشگاه بزرگ کتاب سال سرخس در معرض دید علاقه‌مندان قرار گرفته است.

این نمایشگاه همه روزه صبح و عصر تا 19 بهمن‌ماه در محل دائمی نمایشگاه‌های شرکت پالایش گاز شهید هاشمی‌نژاد واقع در شهرک شهید مهاجر سرخس پذیرای دوستداران کتاب است.

انتهای پیام/م30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول