اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر هیئت قایقرانی استان اصفهان:

مشکلات ابتدایی دست ما را بسته است

خبرگزاری فارس: دبیر هیئت قایقرانی استان اصفهان گفت: در حال حاضر با خشکی زاینده‌رود و کمبود شدید مالی مواجه هستیم و این مشکلات اولیه و ابتدایی دست ما را بسته است.

مشکلات ابتدایی دست ما را بسته است

سیدهادی قاضی‌عسگر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: مشکلات مالی مرتفع نشده و به شدت دست هیئت قایقرانی استان اصفهان خالی است و در کنار مشکلات مالی با خشکی آب زاینده‌رود نیز مواجه هستیم.

وی ادامه داد: نمی‌دانم چه اصراری است که هنوز سنگ بندهایی که در جلوی آب رودخانه زاینده‌رود در حد فاصل پل خواجو و بزرگمهر در گذشته بوده است را نگذاشته‌اند تا آب رودخانه بالا بیاید و ما بتوانیم تمرینات و آموزش خود را در رودخانه انجام بدهیم.

دبیر هیئت قایقرانی استان اصفهان بیان داشت: پرسنل و کارمندان هیئت قایقرانی استان اصفهان تنها ماهانه 50 هزار تومان دریافت می‌کنند و حتی این پول بنزین و موبایل آنها نیز نمی‌شود.

وی در ادامه به استخر ساحل در خیابان جی اشاره کرد و افزود: قرارداد این استخر را امضاء کرده‌ایم و قرار شده تعمیرات نهایی آن را خودمان انجام بدهیم و به احتمال زیاد این استخر برای ابتدای سال آینده به بهره‌برداری برسد.

قاضی عسگر تصریح کرد: این استخر می‌تواند در بحث درآمدزایی کمک شایانی به ما بکند و هیئت‌های شنا، آمادگی جسمانی، وزنه‌برداری، کبدی، بولینگ و بیلیارد نیز بیشترین درآمد خود را از سالن‌هایی که در اختیار دارند کسب می‌کنند، پس از چندین سال این مکان ورزشی در اختیار هیئت قایقرانی استان اصفهان قرار گرفته است.

دبیر هیئت قایقرانی استان اصفهان در ادامه به ملی‌پوش اصفهانی تیم ملی قایقرانی اشاره کرد و افزود: در هفته آینده آقای احمدرضا طالبیان به اردوی تیم ملی قایقرانی (رشته آب‌های آرام) که در مالزی برگزار می‌شود اعزام می‌شود.

وی در پایان افزود: اوایل اسفندماه سال‌جاری رقابت‌های کانوپولو قهرمانی کشور آقایان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/خ20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول