اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه:

کنگره ملی امام رضا (ع) فردا برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه گفت: کنگره ملی امام رضا (ع) فردا در کرمانشاه برگزار می‌شود.

کنگره ملی امام رضا (ع) فردا برگزار می‌شود

حجت‌الاسلام سید اسماعیل حسینی مقدم در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کرمانشاه اظهار کرد: کنگره ملی علمی فرهنگی امام رضا (ع) همزمان با سالروز ورود حضرت امام خمینی (ره) به میهن در مجموعه فرهنگی انتظار برگزار می‌شود.

وی از حضور آیت‌الله سید احمد خاتمی، نایب رئیس مجلس خبرگان رهبری به عنوان سخنران ویژه این کنگره خبر داد و افزود: کنگره ملی امام رضا (ع) در یک روز و با حضور اندیشمندان، صاحبنظران و برخی از مقامات کشوری و نیز ائمه جمعه و استانداران استان‌های همجوار و یک‌هزار نفر از علاقمندان برگزار خواهد شد.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه با اشاره به اینکه ستاد کنگره متشکل از شش کمیته علمی، مسابقات، مدعوین، اطلاع‌رسانی و تبلیغات، امنیت و اجرایی است، گفت: با تلاش مسئولان کمیته‌ها برنامه‌ریزی‌های لازم انجام شده است.

وی با بیان اینکه محور‌های مقالات کنگره موضوعاتی متناسب با نیازهای روز جامعه است، اضافه کرد: فراخوان مقالات تا 23 دی‌ماه سال جاری بود که 100 مقاله به دبیرخانه کنگره رسیده است.

حسینی مقدم با اشاره به محورهای کنگره ملی علمی فرهنگی امام رضا (ع) تصریح کرد: معارف اسلامی در احادیث امام رضا (ع)، حکومت اسلامی در سیره رضوی و آزاد‌اندیشی از نظر امام رضا (ع) از محورهای این کنگره علمی، فرهنگی است.

این مقام مسئول برگزاری مسابقه کتابخوانی در روز چهارم بهمن ماه را از ابتکارات کمیته مسابقات خواند که جوایز این مسابقات فردا به برندگان اهدا می‌شود.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه گفت: در برگزاری این کنگره سپاه نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه، دفتر نماینده ولی فقیه در استان، دانشگاه علوم قرآنی و نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه‌ها، صدا و سیما، سازمان تبلیغات اسلامی و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی با اداره اوقاف و امور خیریه همکاری کردند.

انتهای پیام/م20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول