اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری:

بارگاه امام رضا منشأ برکات برای کشورمان است

خبرگزاری فارس: نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری گفت: بارگاه امام رضا (ع) منشأ خیر و برکات برای کشورمان قلمداد می‌شود.

بارگاه امام رضا منشأ برکات برای کشورمان است
آیت‌الله علی‌اکبر قره‌باغی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه با بیان اینکه هم‌اکنون در آستانه فرا رسیدن سالروز شهادت امام هشتم قرار گرفته‌ایم، اظهار داشت: ائمه معصوم از جمله امام رضا (ع) شخصیت‌هایی جهانی و متعلق به ملل مناطق مختلف جهان هستند از این رو ملت ایران به دلیل قرار گرفتن تربت پاک یکی از انسان‌های نمونه روی زمین در  ایران اسلامی به درگاه خداوند شاکر هستند.
وی تصریح کرد: باید بیش از پیش در راستای مأنوس کردن جوانان با ائمه معصوم به ویژه امام هشتم گام برداشته شود تا آنها سیره و سبک زندگی ائمه در همه شئون زندگی برای خود سرمشق قرار دهند لذا برای محقق شدن این امر باید از رسانه‌های دیداری، شنیداری و ابزارهای اطلاع‌رسانی نوین و مطابق با ذائقه جوانان به طور مطلوب استفاده شود.
این مسئول با بیان اینکه زندگی اجتماعی و سیاسی ائمه از جمله امام رضا (ع) فراز و نشیب‌های زیادی دارد، بیان کرد: باید در مقام تحلیل این رویدادها و حوادث زندگی اولیای الهی گام برداشته شده و نکات ظریفی از آنها برای عملی کردن در جامعه فعلی برداشت کنیم.
این مسئول با بیان اینکه ایام‌الله دهه فجر در پیش رو قرار گرفته است ادامه داد: در 33 سال پیش ملت بزرگ ایران با الهام از آموزه‌های دینی برای استقرار حکومت دینی در کشور خود علیه طاغوتیان زمان شوریده‌اند لذا هر سال نیز مصادف با سالگرد این ایام به برگزاری آیین‌ها و مراسم فرهنگی مبادرت می‌کنند.
نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری به اهمیت انتقال ارزش‌های انقلاب به نسل جدید جامعه اشاره کرد و گفت: انتظار می‌رود مسئولان حوزه فرهنگ با همکاری خانواده‌ها و رسانه‌ها در راستای انتقال ادبیات انقلاب، دفاع مقدس به جوانان و نوجوانان مبادرت کنند.
قره‌باغی با بیان اینکه جوانان با شرکت در انتخابات پایبندی خود به انقلاب و وفاداری خود به مقام معظم رهبری را ثابت می‌کنند، اظهار داشت: نسل جدید بعد از اینکه انقلاب اسلامی ایران به پیروزی رسید به جهان چشم گشودند ولی هر سال با انجام دادن تکالیف سیاسی خود اعم از راهپیمایی 22 بهمن و  9 دی به ویژه با شرکت در انتخابات به مقام معظم رهبری لبیک می‌گویند.
انتهای پیام/آ20/گ2000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول