اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری:

جوانان با امام رضا مأنوس شوند

خبرگزاری فارس: نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری گفت: جوانان باید بیش از پیش با ائمه معصوم به ویژه امام رضا (ع) مأنوس شوند.

جوانان با امام رضا مأنوس شوند
آیت‌الله علی اکبر قریشی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در ارومیه با اشاره به اینکه هم اکنون در سالگرد شهادت امام هشتم قرار گرفته‌ایم، اظهار داشت: اقشار مختلف مردم به ویژه جوانان باید به اندازه بضاعت خود از این چشمه معرفت جوشان در خراسان رضوی جرعه‌ای بنوشند لذا برای نزدیک کردن خودمان به اهل بیت پیامبر به ویژه امام رضا باید آداب این روز بزرگ را به جا آوریم.
وی تصریح کرد: قرار داشتن حرم مطهر و نورانی این امام همام در خاک کشورمان برای ایرانیان یک سعادت بزرگ محسوب می‌شود بر این اساس مسلمانان مناطق مختلف ایران و جهان برای زیارت بارگاه مطهر به مشهد سفر می‌کنند و کشورمان از نفس قدسی زائران عطرآگین می‌شود.
این مسئول با بیان اینکه باید نه‌‌تنها در زبان بلکه در عمل نیز پایبندی خود را به اصول دینی به اثبات برسانیم، گفت: مردم ایران به اولیای الهی با تمام وجود عشق می‌ورزند ولی باید از طریق مطالعه سرگذشت و فعالیت‌های اجتماعی آنها بیش از پیش برای مأنوس شدن با اولیای دینی گام بردارند.
وی به ثمر نشستن قیام‌های ملل مسلمان جهان اشاره کرد و گفت: در طول یک سال گذشته جهانیان به وضوح شکل‌گیری نهضت‌های انقلابی در برابر طاغوتیان را شاهد بودند لذا هم اکنون به ثمر نشستن این انقلاب‌ها و پیروزی ملل مسلمان جهان به روشنی می‌بینیم.
این مسئول در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه هم اکنون در آستانه فرا رسیدن دهه فجر قرار گرفته‌ایم، اظهار داشت: دهه فجر فرصت بسیار مناسب برای انعکاس خدمات ارائه شده توسط نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است به طوری که این امر باید به دست ملت صورت بگیرد تا همدلی بین مسئولان و مردم مشت محکمی بر دهان استکبار جهانی باشد.
انتهای پیام/م30/گ2000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول