اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار گرگان:

دلیل ترور دانشمندان، وفادار بودن به میدان‎های اعتقادی است

خبرگزاری فارس: فرماندار گرگان گفت: دلیل ترور دانشمندان هسته‌ای ایران وفادار بودن به میدان‎های اعتقادی است.

دلیل ترور دانشمندان، وفادار بودن به میدان‎های اعتقادی است
به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان جعفر گرزین ظهر امروز در جمع جوانان بسیجی شهرستان گرگان اظهار داشت: دانشمندان ایرانی در هیچ جای تحقیقات و پژوهش‎های خود خواستار استفاده غیر صلح‎آمیز انرژی هسته‎ای نشده‎اند ما جزو باشگاه بین‎المللی هستیم و استفاده از این انرژی حق ماست.

وی بیان داشت: دانشمندان هسته‎ای ما با ارزش هستند و عرق ایرانی و اسلامی دارند و از طرفی منافع آمریکا با وجود چنین دانشمندانی که اصلاً در اروپا درس نخوانده‎اند در خطر است.

فرماندار گرگان آمریکا را مسبب اصلی ترور دانشمندان هسته‎ای ایران دانست و خاطر نشان کرد: آمریکا در این ترورها باز هم دستش برای ما رو شد وقتی آقای رمزی کلارک می‎گوید من به مقامات آمریکایی توصیه می‎کنم دست از ترور دانشمندان ایرانی بردارید نشان می‎دهد آنها دانشمندان ما را مورد هدف قرار داده‌اند.

گرزین عنوان کرد: آنها می‎خواستند با این ترورها دانشمندان ما را از ادامه راه بترسانند تا طرف هسته‎ای شدن نروند، اما جالب اینجاست که بعد از ترور شهید مصطفی احمدی‎روشن 300 دانشجوی ایرانی از رشته‎های مختلف به رشته تحصیلی این شهید، تغییر ‎رشته دادند که این اقدام پاسخی محکم، بر اعمال ناشایست دشمنان بود.

فرماندار گرگان اذعان داشت: پیامد اعمال دشمنان، پیروزی برای ایران است چون همان‌طور که امام (ره) فرمود "بکشید ما را ملت ما بیدارتر می‎شود" آنها شهدای محراب را کشتند چه اتفاقی افتاد مگر نماز جمعه‎ها تعطیل شد، انقلاب متوقف شد، بلکه انسجامی که امروز در جامعه ما وجود دارد حاصل خون به ناحق ریخته شهدای ما است.

انتهای پیام/ن۲۰/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول