اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار ورامین:

نامزدهای مجلس اخلاق انتخاباتی را رعایت کنند

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی انتظامی فرمانداری شهرستان ورامین از نامزدهای انتخاباتی خواست تا با رعایت قانون و اخلاق انتخاباتی زمینه حضور حداکثری مردم در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی را فراهم آورند.

نامزدهای مجلس اخلاق انتخاباتی را رعایت کنند
به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران به نقل از روابط ‌عمومی فرمانداری شهرستان ورامین، سید جمال جلیلی در جلسه مشترک ستاد انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی حوزه ورامین و پیشوا با نامزدهای مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: ‌همکاری نامزدهای انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی با مسئولان برگزاری انتخابات می تواند زمینه برگزاری انتخاباتی سالم و قانونمند را فراهم کند. 
معاون سیاسی انتظامی فرمانداری شهرستان ورامین با اشاره به نزدیک شدن زمان رسمی تبلیغات انتخابات گفت: نامزدهای انتخابات مجلس باید توجه داشته باشند که در هر بخش تنها مجاز به دایر کردن دو ستاد برای برادران و خواهران است و باید از این دستورالعمل پیروی کنند.
وی در ادامه خاطرنشان کرد: افراد در برپایی ستادهای انتخاباتی باید دقت لازم را به عمل آورند تا ستادهای انتخاباتی رقبا در نزدیکی یکدیگر قرار نداشته باشد تا از درگیری احتمالی طرفداران رقبا جلوگیری شود.
جلیلی عنوان کرد: نامزدها می‌بایست مسئولین ستادهای انتخاباتی را به ستاد انتخابات معرفی کنند در صورت نیاز به هماهنگی،‌ مسئول مستقیم ستاد در دسترس باشد.
معاون سیاسی انتظامی فرمانداری شهرستان ورامین خاطرنشان کرد: با اینکه برگزاری نشست‌های انتخاباتی در زمان رسمی تبلیغات بلامانع است ولی نامزدها سعی کنند برای هماهنگی بیشتر و تأمین امنیت مورد نیاز توسط نیروهای انتظامی، ‌مجوز لازم را از فرمانداری دریافت کنند.
جلیلی در پایان تصریح کرد:‌ در زمان برگزاری انتخابات نیز سعی شود افرادی به عنوان نماینده نامزدهای انتخاباتی برای حضور در شعب اخذ رأی معرفی شوند که از وجهه و شخصیت مقبولی برخوردار باشند تا با ایجاد آرامش در شعبه، زمینه حضور آگاهانه و حداکثری مردم را انتخابات فراهم کنند.
انتهای پیام/آ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول