اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بیرجند:

بقاع متبرکه باید به کانون‌های فرهنگ ناب اسلام تبدیل شوند

خبرگزاری فارس: فرماندار بیرجند با اشاره به نقش اساسی بقاع متبرکه در خنثی‌سازی اهداف جنگ فرهنگی گفت: بقاع متبرکه باید به کانون‌های تبلیغ فرهنگ ناب محمدی(ص) تبدیل شوند.

بقاع متبرکه باید به کانون‌های فرهنگ ناب اسلام تبدیل شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، محمدعلی قاسم‌زاده‌نداف پیش از ظهر امروز در دوره آموزشی یک روزه خادمان و هیئت امنای بقاع متبرکه خراسان‌جنوبی اظهار داشت: کشور ایران امروز در شرایطی قرار دارد که هم از نظر کمی و هم از نظر کیفی در معرض شدیدترین هجمه‌های فرهنگی است.

وی افزود: دشمنان نظام و استکبار با تهدیدات فرهنگی که به صورت آرام و نرم در کشور نفوذ می‌کند در پی از بین بردن آرمان‌های مقدس نظام اسلامی ما هستند.

فرماندار بیرجند ادامه داد: در برخی از موارد این تبلیغات و هجمه‌های بیگانه از طرف مدعیان دین‌داری و رجال دروغین دینی صورت می‌گیرد.

*هیچ‌ کس از تیررس تهاجم فرهنگی در امان نیست

قاسم‌زاده‌نداف افزود: دشمن برای رسیدن به اهداف خود در تهاجم فرهنگی به همه حوزه‌ها دست‌اندازی می‌کند و هیچ‌ کس از تیررس تهاجم فرهنگی و این جنگ همه جانبه در امان نیست.

وی به مشخصات تهاجم فرهنگی اشاره کرد و اظهار داشت: جنگ نرم فرهنگی کاملا آرام، زیبا و بدون خاکریز و تابلو انجام می‌شود و به درون خانه افراد نفوذ پیدا می‌کند.

فرماندار بیرجند هدف دشمن در تهاجم فرهنگی را باورهای دینی مردم مسلمان ایران عنوان کرد و گفت: دشمن هر چه بتواند اعتقادات دینی را تضعیف کند و در باورهای افراد شک ایجاد کند موفق شده به بخشی از اهداف خود در این هجمه فرهنگی دست یابد.

قاسم‌زاده‌نداف ادامه داد: هر چه مردم جامعه ما دین‌باور و اعتقاد محور باشند دشمن در این جنگ عقب‌نشینی می‌کند و این تقویت باورهای دینی است که عامل شکست دشمن در این جنگ می‌شود.

وی با بیان اینکه باید در عرصه جنگ فرهنگی بقاع متبرکه به کانون‌های فرهنگی در جامعه تبدیل شوند، اظهار داشت: هر چه ما در این هدف موفق شویم به همان اندازه دشمن نیز در رسیدن به اهداف خود شکست می‌خورد.

فرماندار بیرجند تصریح کرد: باید برنامه‌های بقاع متبرکه به گونه‌ای طراحی شود که همه اقشار جامعه با هر سطح سواد و فرهنگی به بقاع جذب شوند.

قاسم‌زاده‌نداف با بیان اینکه ما سالانه میلیاردها تومان اعتبار برای مسائل فرهنگی هزینه می‌کنیم، اظهار داشت: همه این برنامه‌ها در راستای رسیدن به این هدف است که باورهای دینی مردم تضعیف نشود.

انتهای پیام/ح10/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول