اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

33سال سرافرازی - 19

آغاز فضاسازی شهری در جویبار

خبرگزاری فارس: شهردار جویبار گفت: به مناسبت ایام‌الله دهه‌ فجر فضاسازی شهری در شهر جویبار آغاز شده است.

آغاز فضاسازی شهری در جویبار

رضا گنجی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان جویبار بیان داشت: کمیته فضاسازی و تزئینات شهر جویبار در قالب ستاد بزرگداشت ایام‌الله دهه‌ فجر شهرستان جویبار در شهرداری جویبار تشکیل شده است.

وی عنوان کرد: در این کمیته شهرداری جویبار همزمان با آغاز دهه‌ فجر در راستای گرامیداشت پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی اقدام به نصب پرچم‌های بزرگ رنگی در سطح میادین شهر، ریسه، لامپ‌های رنگی به طول هزار متر انواع گل‌های رنگارنگ و همچنین جمع‌آوری نخاله‌های ساختمانی کرده است.

شهردار جویبار ابراز داشت: این شهرداری همایش بزرگ ورزش صبحگاهی را در پارک شهر جویبار برگزار می‌کند.

وی عنوان کرد: بیش از 20 میلیون ریال در این دهه در قالب ستاد زیباسازی شهر جویبار هزینه می‌شود.

گنجی ادامه داد: در این جلسه بر برقراری کامل نظم ترافیکی شهر در زمان برپایی راهپیمایی پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی تاکید شده است.

این مسئول اضافه کرد: مقرر شد راهنمایی و رانندگی در جلوگیری از ترافیک در این ایام و بازگشایی مسیرهای فرعی تصمیم‌های جدیدی را اتخاذ کند.

شهردار جویبار یادآور شد: پیروزی انقلاب اسلامی مرهون فداکاری و رشادت‌های شهداست و دشمنان ما در طول این 32 سال انقلاب از هرگونه توطئه‌های خصمانه فروگذار نکردند و همیشه درصدد این هستند که مملکت ما را ضربه بزنند و مردم را به نظام و رهبری بدبین کنند.

گنجی اذعان داشت: ملت بیدار ما آزمون‌های سختی را چه در عرصه جنگ تحمیلی و چه در عرصه هجمه‌های سنگین فرهنگی پس داده و به خوبی سرفراز از این همه ظلم و ستم بیرون آماده و همچنان قرص و محکم پایبند به انقلاب و نظام و رهبری هستند.

انتهای پیام/ن۲۰/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول