اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه خرمشهر:

مسئولان زیباسازی خرمشهر را به طور جدی پیگیری کنند

خبرگزاری فارس: امام جمعه خرمشهر گفت: با توجه به قرار داشتن در آستانه حضور کاروان‌های راهیان نور و مسافران نوروزی مسئولان هر چه زودتر زیباسازی خرمشهر را به طور جدی پیگیری کنند.

مسئولان زیباسازی خرمشهر را به طور جدی پیگیری کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از خرمشهر، حجت الاسلام والمسلمین سیدنبی موسوی در خطبه‌های نماز جمعه  این شهر در مسجد جامع خرمشهر اظهار کرد: تهیه طرح جامع شهری علاوه بر رفع مشکلات شهر موجب جذب سرمایه و سرمایه‌داران می‌شود.

وی با اشاره به ورود کاروان‌های راهیان نور گفت: با توجه به افزایش ورود کاروان‌های راهیان نور به شهرستان خرمشهر زیبا‌سازی ظاهر شهر، جمع‌آوری نخاله‌ها و زباله‌ها و آسفالت خیابان‌ها تا قبل از سال جدید ضروری است.

امام جمعه خرمشهر تصریح کرد: علاوه بر این افراد بیمار و کارتن خواب و متکدیان و سگ‌های ولگرد از سطح شهر باید جمع‌آوری شوند.

‌موسوی‌ فرهنگ‌سازی و تقویت بنیه فرهنگی شهری را از موارد مهم در حفظ و زیباسازی شهر عنوان کرد و افزود: ورود جامعه روحانیت و جامعه دانشگاهی برای فرهنگ‌سازی و تقویت بنیه فرهنگی در مسایل شهری می‌تواند تاثیر بسزایی داشته باشد.

وی همکاری و تعامل مردم با مسئولان را ضروری دانست و گفت: ‌گذاشتن به موقع زباله‌ها در وقت مقرر با استفاده از کیسه‌های زباله، نریختن نخاله در سطح شهر و معرفی افراد متخلف به مسئولان ذی‌ربط از وظایف مهم مردم است.

امام جمعه خرمشهر، با اشاره به تردد روزانه هزاران زائر عتبات عالیات از شلمچه گفت: برخورد خوبی از ناحیه ماموران مرزی در مواجه با زائران، نظم دادن به زائران و تسهیل ورود و خروج در حد توان باید فراهم شود.

موسوی ادامه داد: با برپایی ایستگاه‌های صلواتی، مهیا کردن حسینیه‌ها برای میزبانی و پذیرایی از زائران و برخورد زیبا از ناحیه مردم به گونه‌ای که کام زائر همیشه شیرین شود.

انتهای پیام/ج30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول