اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان زیباسازی شهرداری همدان:

طرح جامع زیباسازی شهر همدان تدوین می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان زیباسازی شهرداری همدان گفت: تدوین طرح جامع نیازمند زمان طولانی‌تری است که در صورت تصویب در زیباسازی و چشم انداز شهری و مبلمان شهری تأثیرگذار است و خدمت بزرگی به شهر صورت می‌گیرد.

طرح جامع زیباسازی شهر همدان تدوین می‌شود
وحید علی‌ضمیر امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در همدان با بیان اینکه به دنبال ایجاد طرح جامع زیباسازی شهر همدان هستیم، افزود: اگر طرح جامع زیباسازی شهر همدان انجام شود، خدمت بزرگی به شهر صورت می‌گیرد به طوری که با اجرای طرح جامع هر تابلویی که برای زیباسازی قرار است، نصب شود در این طرح جامع مشخص می‌شود.
وی با بیان اینکه اجرای طرح جامع زیباسازی همدان بلندمدت است، افزود: این امر نیازمند زمان طولانی‌تری است که اگر تصویب شود در زیباسازی و چشم انداز شهری و مبلمان شهری تأثیرگذار است و خدمت بزرگی به شهر صورت می‌گیرد.
رئیس سازمان زیباسازی شهرداری همدان در ادامه اضافه کرد: نورپردازی در پل فرهنگیان و ساماندهی میادین شهر به ویژه میدان امام خمینی(ره) از جمله اقدامات کوتاه مدت است که در راستای زیباسازی شهر صورت گرفته است.
وی از طراحی آب نمای میدان پیشاهنگی خبر داد و گفت: این آب‌نما برای نخستین بار در سطح شهر همدان به بهره‌برداری می‌رسد که در آن آب نمای موزیکال و ترکیبی از نور و آب به کار رفته است که در چند روز آینده به بهره‌برداری می‌رسد.
علی‌ضمیر از نقاشی دیواری 3 هزار متر تا 4 هزار متری در شهر همدان خبر داد و تصریح کرد: نخستین نقاشی سه بعدی در همدان در بلوار ولایت انجام شد و دومین نقاشی سه بعدی نیز در میدان عاشوراست که با توجه به قرارگیری در ورودی شهر کار ماندگاری شد.
وی با بیان اینکه در فاز تبلیغاتی نیز تعداد زیادی سازه تبلیغاتی اضافه شده است، افزود: در مدت کوتاه سازه‌های روپوش وسط در خیابان شهرداری و خیابان جهان نما اضافه شده است که افزایش می‌یابد.
رئیس سازمان زیباسازی شهرداری همدان در پایان افزود: اسفنج‌های دیواری نیز در کنار دیوارهای فرسوده اضافه شده است که تا پایان سال به 30 مورد افزایش می‌یابد تا دیوارهای مخروبه که چهره شهر را زشت کرده‌اند، با این اسفنج‌ها زیبا شوند.
انتهای پیام/خ۳۰ 
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول