اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه هرمزگان خبر داد

زیباسازی 110 جایگاه سوخت در هرمزگان / افزایش سوخت هواپیماها و شناورها

خبرگزاری فارس: مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه هرمزگان از زیباسازی و بهسازی 110 جایگاه سوخت در این استان خبر داد و گفت: طی روزهای گذشته تعداد سه جایگاه سوخت به دلیل عدم توجه به هشدارها در مبحث زیباسازی تعطیل شده‌ است.

زیباسازی 110 جایگاه سوخت در هرمزگان / افزایش سوخت هواپیماها و شناورها
عبدالله محبی در حاشیه نشست ستاد تسهیلات دائمی سفرهای نوروزی هرمزگان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بندرعباس با بیان اینکه مدیریت پخش فرآورده‌های نفتی هرمزگان برای ایام تعطیلات و نوروز تمهیدات ویژه‌ای را اندیشیده است، اظهار داشت: در این ایام به دلیل افزایش سفرها و ورود گردشگر به استان در بخش تامین سوخت هواپیما و شناورهای دریایی افزایش خواهیم داشت.
وی افزود: پیرو جلساتی که داشته‌ایم، مقرر شده است که در راستای اطمینان بیشتر، اکیپ‌هایی را نیز در جایگاه‌های سوخت استان مستقر کنیم تا در صورت بروز نواقص احتمالی در پمپ‌ها، اکیپ‌های مذکور وارد عمل شوند.
مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه هرمزگان با بیان اینکه در تعطیلات نوروزی در تمام مسیرهای حمل و نقلی کنترل‌های لازم انجام می‌شود، ادامه داد: پیشنهاد ما این است که در ایام نوروز به ویژه در شهرهای شلوغ استان برای جابه‌جایی‌ها از ناوگان حمل و نقل عمومی درون‌شهری استفاده شود تا از این طریق شهروندان در تامین سوخت با مشکل رو به ‌رو نشوند.
محبی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه در هرمزگان تعداد 110 جایگاه عرضه سوخت وجود دارد، اظهار داشت: این جایگاه‌ها از وضعیت ظاهری و کیفی خوبی برخوردار نیستند.
این مسئول اضافه کرد: در همین راستا و در پی تاکیدات استاندار هرمزگان طرح زیباسازی و بهینه‌سازی جایگاه‌های سوخت استان را آغاز کرده‌ایم.
وی با بیان اینکه جایگاه‌های سوخت استان از وضعیت نازیبایی برخوردار هستند افزود: تاکنون سه جایگاه را به علت عدم رعایت مبحث زیباسازی و استانداردهای لازم تعطیل کرده‌ایم.
محبی بیان کرد: طی فرصتی که به سایر جایگاه‌ها داده‌ایم، مقرر شده است هر کدام از آنها که مسائل مذکور را رعایت نکنند، تعطیل ‌شوند.
وی با اشاره به نقش جایگاه‌های عرضه سوخت در معرفی شهرها ادامه داد: به عنوان نمونه یکی از جایگاه‌های سوختی که تعطیل شده است، جایگاه سوخت ترمینال شهر بندرعباس است.
به گفته محبی این جایگاه نه تنها از وضعیت ظاهری بسیار نامناسبی برخوردار بوده است بلکه به دلیل عدم رعایت مسائل ایمنی هر لحظه در آن خطر وقوع انفجار و آتش‌سوزی نیز می‌رفته است.
وی در پایان سخنان خود با اشاره به حوزه فعالیتی مدیریت پخش فرآورده‌های نفتی هرمزگان اظهار داشت: تمهیدات لازم در راستای تامین سوخت ایام نوروز به میزان کافی اندیشیده شده است و به هم‌وطنان این اطمینان را می‌دهیم که با هیچ مشکلی در این زمینه چه در بخش عمومی و چه در بخش خصوصی رو به ‌رو نشوند.
انتهای پیام/آ20/ط4000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول