اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری قم:

معابر اطراف حرم مطهر در اولویت زیباسازی قرار دارند

خبرگزاری فارس: مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری قم گفت: خیابان‌ها و معابر اطراف حرم مطهر حضرت معصومه(س) در اولویت زیباسازی و بهسازی قرار دارند.

معابر اطراف حرم مطهر در اولویت زیباسازی قرار دارند
ابوالفضل وفایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم از بهسازی و زیباسازی بلوار بهار به عنوان خیابان پایلوت و هسته مرکزی شهر خبر داد و اظهار کرد: طرح بهسازی و زیباسازی بلوار بهار به دلیل قرار داشتن در جوار حرم مطهر حضرت معصومه(س)،به عنوان طرح پایلوت در هسته مرکزی شهر انجام می‌شود.
وی افزود: کمیته طراحی محیط شهری در خصوص طرح بهسازی و زیباسازی بلوار بهار با حضور و همکاری معاونت‌های معماری و شهرسازی، فنی و عمرانی، شهرداری منطقه هفت، سازمان پارک‌ها و فضای سبز و سازمان بهسازی اطراف حرم در مدیریت سامانه 137 شهرداری تشکیل جلسه داد.
مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری قم تصریح کرد: با توجه به زائرپذیر بودن شهر قم و قرار داشتن خیابان بهار در مسیر رفت و آمد شهروندان و زائران توجه به سیما و منظر شهری در این خیابان حائز اهمیت است.  
 
* همکاری تمام دستگاه‌ها در زیباسازی اطراف حرم مطهر
وی تصریح کرد: سعی شده است در این طراحی مناسب‌ترین شیوه‌های اجرایی مطابق با استانداردهای فنی و نمادهای معماری اسلامی ـ ایرانی لحاظ شود.
وفایی اظهار کرد: اجرا و عملیاتی کردن این طرح نیازمند همکاری تمام دستگاه‌های مرتبط با شهرداری و بهسازی محیط شهری است تا بتوان گامی موثر در زمینه بهسازی و زیباسازی معابر اطراف حرم کریمه اهل بیت(ع) برداشت.
مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری قم عنوان کرد: طرح جامع زیباسازی و بهسازی بلوار بهار و خیابان اراک نیز با رویکرد بهبود سیما و منظر شهری بر اساس و مبنای هویت ایرانی اسلامی، بهبود فضای سبز، آرام‌سازی محیط بصری، زیباسازی مبلمان شهری و... در دست مطالعه و بررسی قرار دارد که با آماده شدن زیرساخت‌های لازم فاز اول آن به‌زودی به مرحله اجرا در خواهد آمد.
انتهای پیام/ج30/د1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول