اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل کار استان تهران خبر داد

پیشرفت 65 درصدی مجتمع کارگران شرق استان تهران

خبرگزاری فارس: مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان تهران از پیشرفت 65 درصدی مجتمع فرهنگی و ورزشی کارگران شرق استان تهران در دماوند خبر داد.

پیشرفت 65 درصدی مجتمع کارگران شرق استان تهران
به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران به نقل از مرکز اطلاع‏رسانی استانداری تهران، احمد لطفی‏نژاد در سفر به دماوند اظهار داشت: بسیاری از پروژه‏های سفرهای ریاست جمهوری به بهره‏برداری رسیده است.

وی خاطر نشان کرد: مجتمع فرهنگی و ورزشی کارگران شرق استان تهران در دماوند نیز یکی از این پروژه‏ها است که به دلیل عدم اختصاص بخشی از اعتبارات آن متوقف شده بود.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان تهران از پیشرفت فیزیکی 65 درصدی این پروژه خبر داد و گفت: اخیرا با جلسه‏ای که در نهاد ریاست جمهوری تشکیل شد، اعتبارات تکمیلی آن از طریق وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی تامین شده و برای پایان 35 درصد باقیمانده فعالیت عمرانی آماده ادامه فعالیت است.

لطفی‏نژاد در خصوص تجهیزات این مجتمع ورزشی اظهار کرد: با عنایت و توجه بی‏شائبه استاندار تهران، اعتبارات تجهیزاتی آن نیز از سوی استانداری تهران تامین شده است که به محض اتمام فعالیت‏های عمرانی این پروژه مورد بهره‏برداری قرار می‏گیرد.

وی افزود: این مجتمع هفت هکتاری، یکی از سالن‏های 2 هزار متری آن مصوب سفر اول ریاست جمهوری است که با 65 درصد پیشرفت بیش از یک سال متوقف شده بود.

انتهای پیام/ح30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول