اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تا انتخابات نهم - 56

سازوکار کاهش تورم در مجلس نهم فراهم شود

خبرگزاری فارس: عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس و نماینده مردم بابل در مجلس گفت: سازوکار قانونی کاهش تورم در مجلس نهم فراهم شود.

سازوکار کاهش تورم در مجلس نهم فراهم شود
علی کریمی در حاشیه مراسم کلنگ‌زنی نخستین سالن پینگ پنگ مازندران در بابل در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بابل اظهار داشت: انتخابات امر مهم ملی است و امسال به دلیل مسائل بین‌المللی موجود و اینکه ایران کانون توجه همه دنیا است و تمام دوستان و دشمنان ایران چشم به انتخابات آینده دوخته‌اند و هم مسائل داخلی که بدخواهان و فتنه‌گران تلاش در کم کردن مشارکت مردم در انتخابات دارند از حساسیت خاصی برخوردار است.
وی تصریح کرد: بنا به گفته یکی از سران فتنه «اگر بتوانیم مشارکت ملی را به 30 درصد برسانیم اگرچه یک نماینده در مجلس نداشته باشیم پیروز انتخابات هستیم»، نشان از تلاش فتنه‌گران در جلوگیری از حضور 85 درصدی مردم در انتخابات است.
کریمی بیان داشت: نخستین امر مهمی که باید در انتخابات مورد توجه قرار گیرد مشارکت حداکثری مردم و تلاش نخبگان جامعه و فعالان سیاسی، اجتماعی، رسانه‌ها و مطبوعات برای کمک به مردم برای تصمیم‌گیری در انتخاب افرادی است که بتوانند تاثیرگذار در اجرای برنامه‌های مجلس نهم باشند.
عضو کمیسیون تلفیق مجلس تصریح کرد: مهم‌ترین مسائلی که مجلس نهم پیش‌رو دارد پرداختن به تعاملات بین‌المللی، مسائل داخلی، مسائل اشتغال و معیشت، ادامه قانون هدفمندی یارانه‌ها و تحول اقتصادی است و باید افرادی انتخاب شوند که شاکله مجلس انقلابی و مردمی و برای حل مسائل و مشکلات مردم گام بردارند.
کریمی ادامه داد: باید فضای انتخابات فضای رقابت توام با اخلاق و تقوی سیاسی باشد و کاندیداها تنها توانمندی‌ها و برنامه خود را به مردم ارائه دهند و از وارد شدن به فضای تخریب، مناقشه و درگیری دوری کنند چرا که این امر نه به صلاح مردم و نه به صلاح مملکت است.
وی بیان داشت: تجربه انتخابات در چند سال اخیر در کشور نشان داده هر گروه و جریانی که متوسل به شیوه تخریب افراد دیگر برآمده خود بازنده انتخابات بوده است.
کریمی ابراز داشت: در بابل عده‌ای با شب‌نامه ‌نویسی و وسایل دیگر به تخریب رقبای خود اقدام کرده‌اند یقیناً اینها بازنده انتخابات هستند و مردم در 12 اسفند جواب محکمی به آنها خواهند داد.
عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس متذکر شد: دشمن تصور می‌کند با ترور دانشمندان و نخبگان ما می‌تواند موفق شود و انگیزه مردم را در حضور در انتخابات کمرنگ کند، ولی بداند انتخابات امسال انتخاباتی با نشاط همراه با حضور پرشکوه مردم خواهد بود.
کریمی با اشاره به اینکه تورم در کشور 20 درصد است، اذعان داشت: به علت فشار خارجی و تحریم‌های دشمنان و فشاری که در بخش هدفمندی یارانه‌ها به مردم وارد شده فعلا تورم در کشور20 درصد است و مجلس برای پایین آوردن تورم مهم‌ترین مسائلی که در دستور کار خود قرار داده، فرصت‌سازی برای اشتغال جدید و تامین معیشت آبرومند ملت در چالش‌های اخیر است که به کمک دولت در صدد رفع آن خواهد بود.
انتهای پیام/ن۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول