اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

پله پله تا نهمین انتخاب/9

نامزدهای انتخاباتی فرد اصلح را حمایت کنند

خبرگزاری فارس: امام جمعه آبسرد گفت: برای جلوگیری از تفرقه آرای انتخاباتی در نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در شهرستان دماوند، سایر نامزدها باید فرد اصلح را حمایت کنند.

نامزدهای انتخاباتی فرد اصلح را حمایت کنند
حجت‏الاسلام حسین ردایی در گفت‏وگو با خبرنگار فارس در شرق استان تهران اظهار داشت: گام رو به جلوی نامزدهای انتخاباتی یک تکلیف و حضور مردم در این حرکت عبادی سیاسی، تکلیفی دیگر است.

وی ادامه داد: انتخابات دوره آتی مجلس شورای اسلامی عرصه‏ای بزرگ برای فراهم‏سازی شکستی دیگر در کارنامه استکبار جهانی است.

ردایی خواستار برآوردی کارشناسی در فضایی مملو از برادری بین نامزدهای انتخاباتی منطقه شد و افزود: تکلیف دوم نامزدهای انتخاباتی پس از تایید صلاحیت، برآوردی در میان خود برای شناسایی فرد اصلح است.

امام جمعه آبسرد تصریح کرد: در این مسیر جای دارد تا نامزدهایی که احساس آنها جمع‏آوری آرای چندانی نیست، در راه رضای خدا و در مسیر تحصیل بهترین‏ها برای مردم، از شخص اصلح اعلام حمایت کنند.

وی اضافه کرد: از جمله مزایای انجام این اقدام، جلوگیری از تفرقه آرای مردم و همچنین انسجام در فعالیت‏های شهرستانی است.

ردایی افزود: علاوه بر این، افراد دلسوز و اصلح نیز از سنگر خدمتگذاری به مردمان شریف، ولایی و انقلابی این مرز و بوم اسلامی باز نمی‏مانند.

امام جمعه آبسرد به مردم نیز توصیه کرد: توصیه بعدی معطوف به انتخاب‏کنندگان یا همان مردمی است که نمایندگان را با آرای خود به صحن بهارستان می‏فرستند.

وی ادامه داد: البته مردم فهیم، مدبر و هوشیار ایران اسلامی همواره در 30 سال گذشته خردمندی خود در چنین صحنه‏های حساسی را به منصه ظهور گذاشته‏اند.

ردایی با تاکید بر سود جستن از سخنان امام راحل (ره) و رهبر معظم انقلاب خاطرنشان کرد: کشتی مستحکم وحدت امت اسلامی ایران همواره شاهد حضور پربرکت سکاندارانی همچون امام راحل عظیم‏الشان (ره) و رهبر معظم انقلاب بوده است.

امام جمعه آبسرد ادامه داد: از این رو، همچون سایر مباحث منطقه‏ای، ملی و بین‏المللی در موضوع انتخابات نیز باید به فرامین و رهنمودهای رهبر معظم انقلاب گوش جان فرا داد تا افراد اصلح امور کشوری را در دست گیرند.

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول