اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت بازرسی انتخابات فارس:

آرامش حاکم بر فارس، انتخاباتی سالم را رقم می‌زند

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت بازرسی انتخابات فارس گفت: با آرامش روانی حاکم بر فضای این استان، آماده برگزاری انتخاباتی سالم هستیم.

آرامش حاکم بر فارس، انتخاباتی سالم را رقم می‌زند
به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، مهران حفاری بعد از ظهر امروز در همایش مشترک هیئت‌های بازرسی انتخابات در شهرستان‌های مرودشت، پاسارگاد و ارسنجان، ضمن تاکید بر حفظ بی‌طرفی تمام عوامل درگیر در انتخابات، از شناسایی مسائل امنیتی و آسیب‌های احتمالی در انتخابات مجلس شورای اسلامی خبر داد.

رئیس هیئت بازرسی انتخابات استان فارس، مسئولیت‌پذیری، ارتقای همبستگی اجتماعی، توسعه نیروی انسانی و مشارکت فعال در عرصه انتخابات را از مولفه‌های فرهنگ بازرسی در انتخابات برشمرد.

حفاری با اشاره به اهمیت مشارکت گسترده مردم در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی، دقت در اجرای وظایف از سوی بازرسان و ناظران انتخابات را ضروری دانست و تصریح کرد: مهم‌ترین وظیفه بازرسان، نظارت فعالانه، مستمر و شجاعانه در پیشبرد روند انتخابات است.

وی با بیان اینکه اساس بازرسی در انتخابات باید جلب اعتماد مردم به نظام مردم‌سالاری دینی باشد، گفت: حیثیت این نظام، معطوف به برگزاری انتخاباتی سالم و قانونی است.

رئیس هیئت بازرسی  انتخابات استان فارس با تاکید بر اینکه عوامل بازرسی انتخابات باید به طور دقیق مطابق قانون عمل کنند و موجب تسهیل در فرایندهای انتخابات شوند، افزود: لازم است از هرگونه حرکتی که موجب ملتهب شدن فضای انتخابات می‌شود، پرهیز کنیم.

وی، شرکت حداکثری مردم در انتخابات را زیباترین وجه نظام جمهوری اسلامی ایران ذکر و بیان کرد: هم‌اکنون چشم تمام جهانیان به انتخابات مجلس شورای اسلامی است و مردم باید با حضور پرشور و گسترده خود پای صندوق‌های رای، موجبات یاس و ناامیدی دشمنان را فراهم کنند.

حفاری با بیان اینکه در تمام هیئت‌های بازرسی، گروه‌های ارزیابی فعال هستند، افزود: در این ارزیابی‌ها، فرایندهای متنوع انتخابات در بازه‌های زمانی مختلف، درحال پایش هستند.

رئیس هیئت بازرسی انتخابات استان فارس، همچنین از فرمانداران و بخشداران خواست از تمام ظرفیت‌های اداری در شهرستان و بخش استفاده کنند تا انتخاباتی سالم و عدالت‌محور برگزار شود.

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول