اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار چهارمحال و بختیاری:

انتخابات با حضور حداکثری مردم دشمن‎شکن خواهد بود

خبرگزاری فارس: استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: حضور حداکثری مردم در انتخابات 12 اسفند می‏تواند بار دیگر توطئه‌های دشمنان را برای ضربه زدن به نظام مقدس جمهوری اسلامی خنثی کند.

انتخابات با حضور حداکثری مردم دشمن‎شکن خواهد بود

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، علی‎اصغر عنابستانی پیش از ظهر امروز در نشست شورای اداری این استان با اشاره به اهمیت انتخابات مجلس نهم و ضرورت فراهم‎آوردن بسترهای تحقق مشارکت حداکثری در این انتخابات اظهار داشت: بسترسازی برای مشارکت حداکثری مردم و امانت‎داری در حفاظت از آرای شرکت‏کنندگان در انتخابات، مهم‏ترین رسالت مجریان انتخابات محسوب می‏شود.

وی مقابله با دشمن و پاسخ دندان‎شکن به طراحی‌ها و توطئه‎‌های اخیر آنان را تنها با حضور پرشور مردم در انتخابات ممکن دانست و تأکید کرد: این موضوع نیازمند تلاش تمامی دستگاه‏های اجرایی برای برگزاری انتخاباتی سالم و با حضور حداکثری مردم است.

نماینده عالی دولت در چهارمحال و بختیاری تلاش مسئولان برای برگزاری انتخاباتی سالم با حضور حداکثری مردم و به دور از تنش را ضروری دانست و افزود: مدیران دستگاه‌های اجرایی نباید به هیچ وجه از امکانات دولتی و عمومی برای تبلیغ له و یا علیه کاندیداهای انتخاباتی استفاده کنند.

عنابستانی به روشن‎گری قشرهای مختلف مردمی برای حضور حداکثری در این دوره از انتخابات به عنوان نخستین انتخابات بعد از فتنه اشاره و تصریح کرد: حضور حداکثری مردم در انتخابات می‏تواند بار دیگر توطئه‌های دشمنان را برای ضربه زدن به نظام مقدس جمهوری اسلامی خنثی کند.

استاندار چهارمحال و بختیاری در ادامه سخنان خود با تشریح برنامه‎های دهه فجر انقلاب اسلامی در این استان گفت: رویکرد برنامه‏های دهه فجر باید مردمی باشد.

وی خاطرنشان کرد: نقش مردم در برگزاری و اجرای برنامه‎های دهه فجر باید فعال، پویا و مؤثری بوده تا از این طریق گام مؤثری در مسیر خنثی‎سازی توطئه‎های دشمنان برداشته شود.

عنابستانی از آغاز عملیات اجرایی هفت طرح عمرانی در این استان در ایام الله دهه فجر امسال خبر داد و گفت: 161 طرح عمرانی، فرهنگی، کشاورزی و خدماتی نیز در این ایام به بهره‏برداری خواهد رسید.

استاندار چهارمحال و بختیاری تأکید کرد: با بهره‏برداری از این طرح‏ها زمینه اشتغال 3 هزار و 317 نفر به صورت مستقیم فراهم می‎شود.

وی تصریح کرد: برای اجرا و بهره‎برداری از این تعداد طرح در شهرستان‏های هفت‎گانه چهارمحال و بختیاری افزون بر 545 میلیارد ریال هزینه شده است.

عنابستانی به ایجاد 30 هزار شغل از ابتدای امسال تاکنون در استان اشاره و تصریح کرد: این تعداد شغل ایجاد شده 2 هزار مورد از میزان تکلیف شورای عالی اشتغال کشور برای  این استان بیشتر باست.

وی ادامه داد: میزان اشتغال ایجادی در این استان بر اساس سیاستگذاری استانی تا پایان امسال به 35 هزار نفر خواهد رسید.

استاندار چهارمحال و بختیاری افزود: تا پایان برنامه پنجم توسعه باید 55 هزار فرصت شغلی پایدار با هدف سالانه 11 هزار فرصت شغلی در چهارمحال و بختیاری ایجاد و هزینه کاهش نرخ بیکاری تا شش درصد فراهم شود.

انتهای پیام/ح10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول