اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت بازرسی انتخابات ایلام:

شکایات و نظرات مردم در برپایی انتخابات لحاظ می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت بازرسی انتخابات استان ایلام گفت: شکایات و نظرات مردم در برپایی انتخابات لحاظ می‌شود.

شکایات و نظرات مردم در برپایی انتخابات لحاظ می‌شود
موسی کریمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ایلام اظهار داشت: مردم می‌توانند با استفاده از سیستم پیام کوتاه نظرات و شکایات خود را به هیئت بازرسی انتخابات استان ایلام اعلام کنند.

وی ادامه داد: سیستم پیام کوتاه هیئت مرکزی بازرسی انتخابات با شماره 20008385 آماده دریافت نظرات، پیشنهادات و شکایت‌های احتمالی مردم استان ایلام است.

این مسئول اضافه کرد: همه مجریان، ناظران و اجراکنندگان انتخابات نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان ایلام باید با بی‌طرفی کامل این رویداد بزرگ را در استان ایلام همانند گذشته اجرا کنند.

وی ادامه داد: اجرای قانون مهمترین رویکرد دست‌اندرکاران انتخابات در استان ایلام بوده و برای احقاق این مهم نیز از سوی مسئولان مرتبط با موضوع برنامه‌ریزی شده است.

این مسئول اضافه کرد: بر این اساس تلاش شده که ابتدا خود مجریان انتخابات با قوانین آشنایی کامل و لازم را داشته تا بتوانند این مهم را محقق کنند.

کریمی تصریح کرد: برای تحقق کامل این مهم از هفته‌های گذشته با انتخاب عوامل اجرایی و برپایی دوره‌‌های آموزشی تمهیدات لازم برای برپایی انتخاباتی در صحت و سلامت کامل در شهرستان‌های استان ایلام اندیشیده شده است.

رئیس هیئت بازرسی انتخابات استان ایلام گفت: تلاش تمام عوامل اجرایی و نظارتی، برگزار کردن انتخاباتی سالم، قانونمند و با حضور حداکثری مردم است.

وی ادامه داد: سلامت انتخابات و صیانت از آراء مردم مهمترین هدفی است که عوامل برپایی انتخابات در استان ایلام باید آن را دنبال کنند.

انتهای پیام/ش20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول