اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

آیت‌الله واعظ طبسی:

انتخابات پرشور نقشه‌های دشمنان را نقش بر‌آب می‌کند / جلوگیری از هزینه‌های گزاف انتخاباتی

خبرگزاری فارس: عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: امروز مهم‌ترین عامل در اعتماد مردم به نظام وحدت بین مسئولان و همراهی و هماهنگی آنان با هم است که توانسته ‌دشمن را به زانو درآورد.

انتخابات پرشور نقشه‌های دشمنان را نقش بر‌آب می‌کند / جلوگیری از هزینه‌های گزاف انتخاباتی
به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، آیت‌الله عباس واعظ طبسی ظهر امروز در دیدار با اعضای ستاد دهه فجر استان خراسان رضوی اظهار داشت: دستگاه‌های فرهنگی باید تلاش کنند تا این سرمایه را حفظ کنند و انگیزه کار برای خدا را داشته باشند.

وی تصریح کرد: امروز دشمنان اسلام نظاره‌گر رشد و بالندگی نظام اسلامی هستند و سند این امر بسیج‌شدن استکبار جهانی برای جلوگیری از رشد و استقلال علمی، اقتصادی، فرهنگی و ... جمهوری اسلامی ایران است.

تولیت آستان قدس‌رضوی افزود: بر این اساس باید از حضور کسانی که دارای برخوردهای دوگانه هستند و به نام اصولگرایی و رهبری می‌خواهند وارد انتخابات شوند اما با دشمنان نظام همکاری می‌کنند جلوگیری کنیم.

وی با بیان اینکه شرایط کنونی می‌طلبد که مسئولان وظیفه خود را بهتر از گذشته انجام دهند و این امر در ایام دهه فجر سال جاری باید مورد توجه قرار گیرد و واقعیت‌های کشور را به طور برجسته بیان کنیم، اظهار داشت: همه سلایق سیاسی که نظام را پذیرفته‌اند و رابطه اعتقادی و فکری آنان با رهبری و قانون اساسی قابل قبول است و در مقابل نظام نیستند و نبوده‌اند می‌توانند در انتخابات حضور یابند.

وی ادامه داد: دشمنان مانند سال‌های گذشته تبلیغ می‌کنند و به تعبیری تحریم انتخابات را در دستور قرار داده‌اند، اما ملت ایران با حضور پرشور خود در صحنه انتخابات نقشه‌های دشمن را نقش برآب می‌کند.

عضو مجلس خبرگان رهبری اظهار داشت: باید از هزینه‌هایی که تناسبی با فرهنگ کشور ندارند در زمان انتخابات پرهیز کرد.

آیت‌الله طبسی با بیان اینکه حضور حداکثری پای صندوق‌های رأی بسیار مهم است و وحدت در بین مردم، مسئولان، دلسوزان نظام و کاندیدها نیز بسیار اهمیت دارد، افزود: امروز مهم‌ترین عامل در اعتماد مردم به نظام وحدت بین مسئولان و همراهی و هماهنگی آنان با هم است که توانسته است دشمن را به زانو درآورد.

انتهای پیام/ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول