اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شورای شهر شوشتر تصویب کرد

مساجد شوشتر از پرداخت عوارض پسماند معاف شدند

خبرگزاری فارس: عضو شورای اسلامی شهر شوشتر گفت: مساجد و حسینیه‌های شوشتر با تصویب شورای شهر از پرداخت بهای خدمات پسماند معاف شدند.

مساجد شوشتر از پرداخت عوارض پسماند معاف شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از شوشتر، فرامرز محمودی‌کوهی پیش از ظهر امروز در جلسه شورای شهر شوشتر اظهار کرد: مساجد از جمله فضاهای فرهنگی به حساب می‌آیند که تاثیرگذاری بسیار زیادی در جامعه دارند و باید به انواع روش‌ها از این فضاها حمایت کرد.

وی افزود: مساجد در سطح شهرستان شوشتر از توان مالی مناسبی برخوردار نیستند و تصویب دریافت بهای خدمات پسماند از این نهادها به نوعی بی‌توجهی به این نهاد مقدس و نوع فعالیت آنها بود که به این دلیل شورای شهر در این‌باره رأی به معافیت این فضاها از پرداخت بهای خدمات پسماند داد.

این عضو شورای اسلامی شهر شوشتر خاطر‌نشان کرد: بهای پسماند برای نهادها و فضاهایی است که مولد و تولید‌ کننده زباله هستند و به این دلیل شاید مساجد نیز در این‌باره موثر باشند ولی به دلیل حمایت از بخش فرهنگی مذهبی این فضاها معاف از پرداخت این بها شدند.

محمودی‌کوهی با تاکید بر اینکه شهرداری نباید برای افزایش درآمد خود بر مردم و نهادهای فرهنگی فشاری اعمال کند، تاکید کرد: شهرداری نباید به فضاهای فرهنگی اعمال فشار کند و به این دلیل شورای شهر پس از بررسی این بند از لایحه عوارضات شهرداری در سال 91 با آن مخالفت کرد.

وی خاطر‌نشان کرد: مشاغل پر زباله باید در این قانون به صورت ویژه دیده شود و به این دلیل مشاغلی که در تولید زباله تاثیر بسیار زیادی دارند در قانون سال آینده افزایش معقولی را شاهد خواهند بود.

انتهای پیام/ج30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول