اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون خدمات شهری و اجرایی شهرداری تبریز خبر داد

رشد مشارکت شهروندان در اجرای قانون پسماندها

خبرگزاری فارس: معاون خدمات شهری و اجرایی شهرداری تبریز از رشد مشارکت شهروندان تبریزی در اجرای قانون پسماندهای شهری خبر داد.

رشد مشارکت شهروندان در اجرای قانون پسماندها
به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، علی قربانیان با اعلام این مطلب افزود: ایجاد آرامش، احساس امنیت و تامین سلامت شهروندان یکی از اساسی‌ترین برنامه‌های شهرداری تبریز بوده و در این راستا معاونت خدمات شهری و اجرایی شهرداری تبریز در سال‌های اخیر برای ایجاد محیطی امن و سالم اقدامات ارزشمندی انجام داده است.
وی با اعلام اینکه قانون پسماندها سال‌ها قبل به تصویب مجلس شورای اسلامی رسیده است، تاکید کرد: بر اساس این قانون وظایف تولیدکنندگان زباله به خوبی مشخص شده و نهادهای مرتبط ملزم به همکاری با شهرداری‌ها در اجرای مناسب این قانون هستند.
معاون خدمات شهری و اجرایی شهرداری تبریز در ادامه سخنان خود اطلاع‌رسانی درست و آگاهی شهروندان در اجرای قانون پسماندها را مهم دانست و خاطرنشان کرد: بی‌توجهی شهروندان به موضوع زباله‌ها می‌تواند تبعات زیست‌محیطی بزرگی را برای شهرها ایجاد کند، بنابراین باید زباله‌ها را با پوشش مناسب و در وقت تعیین شده در محل‌های مشخص قرار داد.
قربانیان در ادامه سخنان خود با اشاره به اقدامات معاونت خدمات شهری در اطلاع‌رسانی و آگاه‌سازی شهروندان افزود: قانون مدیریت پسماندها برای آشنایی شهروندان منتشر و برای نصب در محل دید و مطالعه پرسنل به ادارات و سازمان‌ها ارسال شده است.
وی همچنین با اشاره به اقدامات شهرداری تبریز در برای افزایش خدمات‌رسانی مطلوب به شهروندان گفت: معاونت خدمات شهری و اجرایی شهرداری تبریز اقدام به نوسازی ناوگان حمل و نقل زباله‌های شهری کرده و در کنار آن با تعبیه سطل‌های جداگانه زباله به منظور تفکیک درست این مواد انجام داده است.
انتهای پیام/آ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول