اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار اردستان:

مردم نامزدها و مسئولان سه رکن اصلی انتخابات هستند

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان اردستان گفت: مردم، نامزدها و مسئولان سه رکن اصلی انتخابات هستند.

مردم نامزدها و مسئولان سه رکن اصلی انتخابات هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از اردستان، روح‌الله سلگی پیش ‌از ظهر امروز در گردهمایی فرهنگیان شهرستان اردستان در سالن همایش های فرمانداری این شهر با بیان اینکه در ایران اسلامی هر چند سال شاهد برگزاری انتخابات هستیم، اظهار داشت: برگزاری انتخابات نماد مردم‌سالاری دینی است.

وی با بیان اینکه انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی به جهاتی حائز اهمیت است، تصریح کرد: با توجه به شکل‌گیری موج بیداری اسلامی در منطقه چشم ملت‌های جهان اسلام به ایران و حضور حداکثری مردم در انتخابات دوخته شده است.

فرماندار اردستان با بیان اینکه در راستای حضور حداکثری مردم در انتخابات کمیته‌های فرعی از قشرهای مختلف مردم تشکیل شده است، افزود: دشمن به نتیجه انتخابات و حضور مردم در آن چشم دوخته است.

وی دو رکن اصلی حفظ انقلاب را ایستادگی قاطعانه بر اصول انقلاب و عدم انحراف از آن و حضور گسترده مردم در صحنه‌های مختلف اعلام کرد و بیان داشت: انتخابات مجلس دشمن‌شکن هستند.

سلگی با بیان اینکه فرهنگیان یک گروه تأثیرگذار در جامعه هستند، به نقش این گروه در ارتباط با مردم و دانش آموزان اشاره کرد و اظهار داشت: جمهوری اسلامی با بیان تئوری جمهوریت و اسلام برای نخستین بار الگوی مردم سالاری دینی را ارائه کرد.

وی در ادامه با اشاره به اینکه مردم، نامزدهای انتخابات و مسئولان سه رکن اصلی انتخابات هستند، اضافه کرد: در این راستا مردم با حضور گسترده خود در انتخابات، نامزدها با دوری از تخریب یکدیگر و مسئولین در راستای امانتداری حرکت کنند.

به گزارش فارس، جمعیت شهرستان اردستان طبق سرشماری سال 90 بالغ بر 44 هزار و 709 نفر است که از این تعداد، 29 هزار و 806 نفر تعداد واجدین شرایط رأی دادن (18سال به بالا) است.

انتهای پیام/خ30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول