اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون اداره کل بازرسی مازندران:

کتاب‌های الکترونیک در نمایشگاه کتاب مازندران کمتر عرضه می‌‌شود

خبرگزاری فارس: معاون اداره کل بازرسی مازندران گفت: کتاب‌های الکترونیک در نمایشگاه کتاب مازندران کمتر عرضه شده است.

کتاب‌های الکترونیک در نمایشگاه کتاب مازندران کمتر عرضه می‌‌شود
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، محمد رحمانی عصر امروز در حاشیه نمایشگاه کتاب مازندران اظهار داشت: در نمایشگاه کتاب سال گذشته ناشران وزین‌تری حضور داشتند.

وی با بیان اینکه نفس برگزاری نمایشگاه کتاب قابل تقدیر است، ادامه داد: مازندران استان فرهیخته محور و دارای نخبگان فراوان است و در ساعات بعد از ظهر که وقت استراحت است هم مردم در نمایشگاه کتاب حضور دارند.

رحمانی با اشاره به اینکه نقد منصفانه این است که می‌توانستیم از انتشارات بهتری در نمایشگاه کتاب استفاده کنیم، تصریح کرد: این موضوع نیازمند کار و بررسی است.

وی با بیان اینکه باید غرفه اطلاع‌رسانی در نمایشگاه کتاب حضور داشته باشد تا مخاطبان سردرگم نشوند، یادآور شد: حضور غرفه اطلاع‌رسانی دسترسی به کتاب‌های مورد نظر را آسان‌تر می‌کند.

رحمانی با اشاره به اینکه البته این موارد ماهیت کار نیست بلکه شکل کار است، گفت: برگزاری نمایشگاه اقدام مناسبی است اما می‌توان با قدری کوشش بهتر برگزار کرد.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه عضو انجمن کتابخانه‌های عمومی استان هستم پیشنهاد ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی از طریق کتاب‌های دیجیتال را ارائه کرده‌ام.

رحمانی با اشاره به اینکه کتاب‌های الکترونیک در این نمایشگاه کمتر عرضه شده است، بیان کرد: روند دیجیتال‌سازی و قدرت نفوذی که این رسانه دارد می‌تواند از عوامل تاثیرگذار در افزایش سرانه مطالعه باشد.

معاون نظارت و بازرسی اداره کل بازرسی مازندران با بیان اینکه نیازمند توسعه فضای کتابخانه هستیم، یادآور شد: توسعه باید به صورت ماهیتی باشد و نیاز داریم در راستای توسعه کتابخانه در استان قدم برداریم.

رحمانی با اشاره به اینکه در سایر کشورها شابک را به کتاب‌های الکترونیک می‌دهند، گفت: کتاب الکترونیک قدرت نفوذ دارد.

انتهای پیام/آ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول