اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل سیاسی انتخابات استانداری خراسان‌رضوی:

انتخابات مایه مشروعیت نظام است

خبرگزاری فارس: مدیرکل سیاسی انتخابات استانداری خراسان‌رضوی گفت: انتخابات مایه و محور مشروعیت و مقبولیت نظام است.

انتخابات مایه مشروعیت نظام است
به گزارش خبرگزاری فارس از چناران، علی اصغر رشید صبح امروز در جمع مسئولان شهرستان چناران اظهار داشت: هر کاری که در کشور انجام می‌شود به خاطر مقبولیت ولایت‌فقیه مطلقه است و ولایت‌فقیه یک نعمت برای کشور و نظام اسلامی ایران است.

رشید افزود: حضور مردم در انتخابات به عنوان یک سرمایه‌گذاری مهم مطرح است و از این سرمایه برای رشد کشور و جامعه استفاده می‌شود.

وی ادامه داد: انتخابات امنیت نرم را به دنبال دارد و حضور در صحنه و بصیرت‌افزایی و همراهی نظام امنیت نرم را افزایش می‌دهد و انتخابات سبب امنیت ملی است.

رشید بیان داشت: قانون‌مداری، امانت‌داری، عدالت‌محوری و مشارکت گسترده چهار گفتمان انتخابات است.

مدیرکل سیاسی انتخابات استانداری استان گفت: قانون از سوی نامزدها رعایت و عدالت محوری یکی از محورهای کار انتخاباتی است و نامزدها تبلیغات زود هنگام نداشته باشند و اعتماد مردم را با قانون‌شکنی تضعیف نکنیم.

وی به اوضاع کشور و منطقه اشاره کرد و اظهار داشت: موج بیداری اسلامی در تمام جهان تاثیرگذاری خود را داشته است به طوری که 145 شبکه در دنیا که 103 شبکه آن فارسی هستند علیه ایران جوسازی می‌کنند ولی ناکام هستند.

رشید گفت: در طول 33 سال انقلاب ایران دشمن در حال توطئه‌سازی در این کشور است و خیلی از ترفندها علیه ایران انجام شده که مردم با بصیرت آنان را ناکام گذاشته‌اند.

این مسئول سیاسی استان به تحریم نفت اشاره و افزود: این کشور پهناور و جهان گسترده است و ایران توان مدیریت در سایر کشورها را دارد و اروپایی‌ها با تحریم به خودشان ضربه وارد کردند.

وی ادامه داد: 18 درصد از نفت جامعه اروپا را ایران تامین می‌کند و پیدا کردن مشتری برای نفت ایران کار سختی نیست.

انتهای پیام/م20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول