اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به منظور دستیابی سریع مردم به خدمات؛

میز خدمت در میراث فرهنگی کردستان راه‌اندازی شد

خبرگزاری فارس: به منظور دستیابی سریع و آسان مردم به خدمات میز خدمت در اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کردستان راه‌اندازی شد.

میز خدمت در میراث فرهنگی کردستان راه‌اندازی شد
سرپرست میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کردستان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار داشت: میز خدمت در اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری با اختصاص مکان مناسب در طبقه هم‌کف اداره و اختصاص نیروی انسانی مجرب و همچنین اعطای اختیارات لازم راه‌اندازی شده است.
امیر الهی با بیان اینکه این میز به منظور دستیابی آسان و سریع مردم به خدمات و همچنین ارائه خدمات به موقع و موثر از سوی این اداره کل و تکریم ارباب رجوع، راه‌اندازی شده است، خاطرنشان کرد: میز خدمت عهده‌دار وظایفی شامل ارائه اطلاعات و راهنمایی‌های لازم به مراجعان در ارتباط با امور مربوط، دریافت مدارک و درخواست‌های مراجعان، انجام امور و درخواست‌های متقاضیان در صورت امکان، در غیر این صورت اعلام تاریخ مراجعه بعدی یا زمان ارائه خدمت نهایی به مراجعان، دریافت نتایج اقدامات انجام شده از واحدهای ذی‌ربط و اعلام آن به مراجعان و همچنین هدایت مراجعان به واحدهای مرتبط در موارد بسیار ضروری، پس از انجام هماهنگی با واحد اقدام‌کننده ذی‌ربط است.
به گفته وی تمامی واحدهای اجرایی دارای ارباب رجوع، اطلاعات لازم در خصوص شرایط، روش و مدت زمان انجام هر یک از وظایف خود را که مستقیم در ارتباط با ارباب رجوع است، تنظیم و تدوین کرده و در اختیار ارباب رجوع  قرار می‌دهند.
الهی افزود: این اطلاعات هر سال توسط واحد فنا‌وری اطلاعات در حوزه مدیریت توسعه سازمان به روز و در اختیار مراجعین سازمان قرار می‌گیرد.
وی با اشاره به ضوابط، مقررات، گردش کار و زمان انجام آن گفت: تمامی وظایف سازمانی مرتبط با ارباب رجوع با اطلاع‌رسانی کامل و جامع به اطلاع آنها رسانیده و یا به صورت کتابچه، بروشور در معرض دید و در اختیار مراجعان قرار گرفته است.
سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کردستان ضمن تاکید بر نقش اطلاع‌رسانی در خصوص استقرار، نقش و وظایف میز خدمت در این اداره کل، گفت: برای آشنایی بیشتر مراجعان با وظایف مربوط به میز خدمت و همچنین چگونگی انجام  امور از طرق مختلف اطلاع‌رسانی انجام خواهد شد.
در اجرای طرح سنجش میزان رضایتمندی ارباب رجوع از دستگاه‌های عمومی، اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کردستان رتبه اول رضایتمندی ارباب رجوع را در سطح استان در سال جاری کسب کرده است.
انتهای پیام/م20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول