اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر روابط عمومی بانک سپه استان مرکزی:

میز خدمت در بانک سپه استان مرکزی مستقر شد

خبرگزاری فارس: مدیر روابط عمومی بانک سپه استان مرکزی از راه‌اندازی میز خدمت در مدیریت شعب بانک سپه استان مرکزی خبر داد.

میز خدمت در بانک سپه استان مرکزی مستقر شد
علی ثابت‌مطلق امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک گفت: میز خدمت به منظور خدمات‌رسانی هر چه بهتر و دست‌یابی آسان مراجعان به خدمات قابل ارائه در بانک سپه استان مرکزی راه‌اندازی شد.
وی تصریح کرد: میز خدمت این مدیریت با مستقر شدن کارشناس مربوطه و در راستای تکریم ارباب رجوع در طبقه سوم این مدیریت مستقر و پاسخگوی مراجعه کنندگان است.
مدیر روابط عمومی بانک سپه استان مرکزی ادامه داد: با راه‌اندازی میز خدمت نیازی نیست مراجعه کنندگان به قسمت‌های دیگر اداره مراجعه کنند، زیرا تمام خدمات را از طریق میز خدمت دریافت می‌کنند.
ثابت‌مطلق افزود: امیدواریم در پاسخگویی و بهبود رضایت ارباب رجوع در کوتاه‌ترین زمان ممکن خدمات خوبی ارائه دهیم که این امر باعث صرفه‌جویی در رفت و آمد، کاهش هزینه و زمان و نیز رضایتمندی مراجعین خواهد شد.
به گفته وی ارائه اطلاعات و راهنمایی لازم به مراجعان در ارتباط با امور مربوطه، دریافت مدارک و درخواست‌های مراجعان، انجام امور درخواست‌های متقاضیان، دستیابی آسان و سریع مردم به خدمات دستگاه‌های اجرایی، ارائه خدمات به موقع و موثر به مردم و تکریم ارباب رجوع از وظایف میز خدمت است.
انتهای پیام/ن۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول