اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در دهه فجر صورت می‌گیرد

آغاز طرح بیمه تکمیلی روستایی در رفسنجان

خبرگزاری فارس: مدیرکل بیمه خدمات درمانی استان کرمان گفت: طرح بیمه تکمیلی خدمات درمانی روستایی به صورت رسمی در دهه فجر در رفسنجان آغاز می‌شود.

آغاز طرح بیمه تکمیلی روستایی در رفسنجان
محمد جعفری امروز در گفت‌و گو با خبرنگار فارس در کرمان اظهار داشت: بیمه بهایی است که برای اطمینان‌بخشی به زندگی انسان پرداخت می‌شود.

وی افزود: جمعیت یک ‌میلیون و 300 هزار بیمه شده روستایی در استان کرمان از خدمات بیمه تکمیلی برخوردار نیستند که موافقت اولیه برای راه‌اندازی بیمه تکمیلی خدمات درمانی در کرمان اخذ شده است.

جعفری با بیان اینکه طرح بیمه تکمیلی روستایی برای نخستین بار در رفسنجان اجرا می‌شود، ابراز داشت: در صورت موفقیت این طرح به استان کرمان و کشور تعمیم می‌یابد. 

وی عنوان کرد: هزینه بیمه تکمیلی درمان روستایی توسط خانواده‌ها پرداخت می‌شود و بیمه‌شدگان در ازای این مبلغ ناچیز از خدمات مناسبی مانند هزینه‌های جراحی‌، آزمایش‌ها و سایر هزینه‌ها برخوردار می‌شوند.

جعفری استقبال بیمه‌های تکمیلی از اجرای این طرح در استان کرمان را مطلوب ارزیابی کرد و گفت: بیمه تکمیلی روستایی خدمات درمانی به دفترچه‌های بیمه رایگان خدمات درمانی در روستاها افزوده می‌شود.

وی با بیان اینکه 20 درصد از کارکنان اداره کل بیمه خدمات درمانی استان کرمان دورکار شده‌اند، تصریح کرد: تداوم اجرای طرح دورکاری در این نهاد بیانگر موفقیت این طرح است.

جعفری بیمه خدمات درمانی را در اجرای طرح دورکاری در کشور پیشگام دانست و خاطرنشان کرد: اجرای این طرح در زمینه رضایت خانواده‌ها و کارکنان و همچنین بهبود بهره‌وری سیستم اداری موثر بوده است.

وی افزود: اطلاع‌رسانی الکترونیک پرداخت‌های بیمه خدمات درمانی به موسسه‌های درمانی در استان کرمان راه‌اندازی شده است.

جعفری با بیان اینکه شبکه مکانیزه بیمه خدمات درمانی به بیش از 20 نقطه جغرافیایی استان کرمان گسترش داده شده است، گفت: با گسترش خدمات مردم در محل سکونت خود می‌توانند از خدمات به راحتی بهره‌مند شوند.

وی خاطرنشان کرد: این 20 نقطه جنوبی‌ترین نقاط استان کرمان در میان‌دوران و جازموریان تا شمالی‌ترین مناطق جغرافیایی استان در کوهبنان و سی‌ریز زرند را شامل می‌شود.

جعفری ابراز داشت: بسیاری از بیمارستان‌های استان کرمان به شبکه مکانیزه بیمه خدمات درمانی متصل شده‌اند تا بتوان سیستم بیمه‌ای به بیماران را در این مجموعه‌ها توسط کارشناسان بیمه ارائه کرد.

انتهای پیام/غ10/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول