اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار اهر خبر داد

ارائه 6 میلیارد ریال خدمات درمانی رایگان در مناطق محروم و روستاهای اهر

خبرگزاری فارس: فرماندار اهر از ارائه خدمات درمانی رایگان به ارزش 6 میلیارد ریال در مناطق محروم و روستاهای دور افتاده این شهرستان خبر داد.

ارائه 6 میلیارد ریال خدمات درمانی رایگان در مناطق محروم و روستاهای اهر
به گزارش خبرگزاری فارس از اهر، رضا صدیقی ظهر امروز در جلسه شورای اداری این شهرستان اظهار داشت: با مشارکت سپاه عاشورا، بسیج جامعه پزشکی، دانشگاه علوم پزشکی تبریز و هلال احمر در یک اقدام انقلابی و در راستای تحقق فرمایشات مقام معظم رهبری در خدمت‌رسانی به مناطق محروم با راه‌اندازی بیمارستان ثابت در بخش هوراند و ویزیت رایگان بیش از هزار نفر از خدمات درمانی، کلینیکی و تخصصی بهره‌مند شده‌اند.

وی اظهار کرد: همچنین در این بیمارستان با تشخیص پزشکان مراجعان که به نحوی نیاز به عمل جراحی مختلف داشتند به بیمارستان‌های شهرستان اهر و تبریز منتقل و به صورت رایگان تحت عمل جراحی قرار گرفتند.

این مقام مسئول یکی از اهداف مهم دولت را توزیع عادلانه خدمات به مناطق محروم و کمتر توسعه یافته اعلام کرد و افزود: در تلاش هستیم با تمهیدات ویژه و همکاری ارگان‌ها و نهادها این خدمات در حوزه‌های مختلف کشاورزی، عمرانی، بهداشت و درمان، رفاهی و اجتماعی به نحو شایسته توسعه یابد.

فرماندار اهر همچنین به حضور دوره‌ای چهار اکیپ هلال احمر استان‌های شمال‌غرب کشور دراین شهرستان اشاره کرد و گفت: در طول استقرار این اکیپ‌ها که در چهار دهستان محروم شهرستان مستقر بودند بیش از  هزار نفر از روستاییان بخش مرکزی و هوراند ویزیت و دارو و درمان رایگان توسط پزشکان مجرب ارائه شد.

صدیقی گفت: این اکیپ‌ها علاوه بر ارائه خدمات درمانی به مسائل بهداشتی و زیست محیطی نیز توجه ویژه داشتند و با حضور در روستاها مسائل بهداشت محیط روستایی را نیز بررسی و ساز و کارهای لازم را ارائه دادند.

وی تصریح کرد: طی هماهنگی‌های انجام شده با جمعیت هلال احمر استان سپاه عاشورا و دانشگاه علوم پزشکی در اردیبهشت ماه سال آتی نیز بزرگ‌ترین بیمارستان صحرایی استان برای ارائه خدمات بیمارستانی و تخصصی و فوق تخصصی در منطقه هوراند شهرستان اهر راه‌اندازی و دست اندرکاران این بیمارستان با مشارکت ادارات ذی‌ربط خدمات درمانی رایگان به مراجعان ارائه خواهند کرد.

انتهای پیام/ح20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول