اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در دهه فجر امسال

کلنگ‌ مجتمع آبرسانی در برزک کاشان زده می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیر شرکت آب و فاضلاب روستایی شهرستان کاشان از کلنگ‌زنی مجتمع آبرسانی خط انتقال آب در بخش برزک کاشان در دهه فجر امسال خبر داد.

کلنگ‌ مجتمع آبرسانی در برزک کاشان زده می‌شود
شهاب‌الدین شاکری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کاشان اظهار داشت: این مجتمع آبرسانی با هدف آبرسانی به پنج روستای آذران، ورکان، تجره، پنداس و آرنجن از بخش برزک کاشان احداث می‌شود.

وی طول اجرای خط انتقال آبرسانی به این مجتمع را 12 کیلومتر اعلام کرد و گفت: در طول مسیر 12 کیلومتری خط انتقال آب دو ایستگاه پمپاژ در نظر گرفته شده است.

مدیر شرکت آب و فاضلاب روستایی شهرستان کاشان یادآور شد: برای خط انتقال آب به این مجتمع از لوله‌های 250 میلی‌متری آزبست استفاده شده است.

شاکری هزینه اجرای این پروژه را 10 میلیارد ریال ذکر کرد و ابراز داشت: در سال جاری 4 میلیارد ریال از محل اعتبارات ملی مجتمع‌های آبرسانی روستایی برای اجرای این طرح اختصاص داده شده است.

به گفته وی با اجرای این طرح بیش از ۲ هزار نفر از ساکنان پنج روستای آذران، ورکان، تجره، پنداس و آرنجن از نعمت آب شرب و بهداشتی خط انتقال آب زاینده‌رود به کاشان بهره‌مند می‌شوند.  

وی همچنین در مورد آبرسانی سیار در روستاهای برزک نیز اذعان داشت: تداوم خشکسالی‌های اخیر و بحران بی‌آبی در منطقه برزک کاشان، برای تأمین آب شرب اهالی روستاهای این منطقه از آبرسانی سیار به این روستاها استفاده می‌شود.

بخش برزک از توابع شهرستان کاشان در 45 کیلومتری شمال شرقی کاشان قرار گرفته است.

انتهای پیام/ن۳۰/گ2000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول