اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با دهه فجر صورت می‌گیرد

بهره‌برداری از 500 پروژه عمرانی در شهرستان‌های استان تهران

خبرگزاری فارس: معاون فنی و عمرانی استاندار تهران از بهره‌برداری از 500 پروژه عمرانی در شهرستان‌های استان تهران همزمان با دهه فجر خبر داد و گفت: این تصمیمات در بازدید از باقرشهر در جنوب تهران و جلسات شورای شهر استان اتخاذ شده است.

بهره‌برداری از 500 پروژه عمرانی در شهرستان‌های استان تهران
به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، محمدرضا محمودی در همایش شهرداران استان تهران ضمن تبریک فرا رسیدن سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران اظهار داشت: با تمام وجود بر امام خمینی (ره) درود می‌فرستیم و از خدا می‌خواهیم وی را با اولیاء‌الله محشور کند و ما جزو بسیجیان پای کار امام خمینی (ره) باشیم و در آخرت نیز به عنوان بسیجیانش محشور شویم.

معاون فنی و عمرانی استاندار تهران با اشاره به دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران گفت: امروز به برکت انقلاب اسلامی ایران به قله‌های پیشرفت و خودباوری رسیده‌ایم و علوم و کارهایی که در گذشته برای آنها به بیگانگان وابسته بودیم امروز از آن خود ما است.

وی در ادامه با اشاره به توطئه‌های دشمن در ارتباط با تحریم ایران، خاطرنشان کرد: امروز به لطف خدا و پشتکار و همت فرزندان غیور ایران اسلامی جلوی کشورهای قلدر ایستاده‌ایم.

محمودی با اشاره به پیشرفت‌های کشور عنوان کرد: امروز شاهد این هستیم که فرزندان انقلاب اسلامی در زمینه‌های مختلف تلاش کردند و با توجه به توطئه‌های دشمن در ارتباط با بنزین، به‌فضل خدا فرزندان ایران در این مبحث افتخار آفریده و امروز ما حتی بنزین را هم صادر می‌کنیم.

وی در ادامه از بهره‌برداری از 500 پروژه عمرانی در شهرستان‌های استان تهران همزمان با دهه فجر خبر داد و گفت: این تصمیمات در بازدید از باقرشهر در جنوب تهران و جلسات شورای شهر استان اتخاذ شده است و این پروژه‌ها به جز شهر تهران در سایر شهرستان‌های استان با تامین میلیاردها تومان اعتبار احداث شده است.

محمودی در ارتباط با پروژه‌هایی که در سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به بهره‌برداری می‌رسد، عنوان کرد: پروژه‌های قابل افتتاح شامل ورزشگاه‌ها، ‌جداول،‌ خیابان، ‌پل مکانیزه عابر پیاده، آبرسانی، ‌تصفیه‌خانه، ‌ساختمان اداری و نیز مسکن مهر و تعداد بی‌شماری پروژه عمرانی است و امیدواریم با افتتاح این پروژه‌ها تسهیلات رفاهی بیشتری برای شهروندان در شهرستان‌های استان ایجاد شود.

این گزارش حاکی است، همایش شهرداران استان تهران با حضور شهرداران 40 شهر این استان در سالن همایش عطر یاس باقرشهر برگزار شد.

این همایش به صورت ماهانه با هدف برطرف کردن مشکلات، ارائه راهکارها و پیشنهادات و تصویب مصوبات جدید برگزار می‌شود و همایش این ماه نیز با توجه به در پیش بودن سی و سومین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی و برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی در باقرشهر برگزار شد.

انتهای پیام/و۲۰/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول