اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار اسلام‌آباد غرب:

56 پروژه عمرانی در دهه فجر به بهره‌برداری می‌رسد

خبرگزاری فارس: فرماندار اسلام‌آباد غرب از افتتاح 56 پروژه عمرانی، اقتصادی در ایام‌الله دهه مبارک فجر در این شهرستان خبر داد.

56 پروژه عمرانی در دهه فجر به بهره‌برداری می‌رسد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، صدرالله بابلی در جلسه فرمانداری اسلام‌آباد غرب گفت: دهه مبارک فجر یادآور روزهایی ماندگار و فراموش نشدنی در تاریخ ملت بزرگ ایران است؛ انقلابی که رساترین فریاد تاریخ، یعنی امام امت، آن را رهبری کرد و به فرجام رساند و برای حفظ آن، با تمام وجود تلاش کرد و امروز هم ملت مسلمان کشور با هدایت و رهبری مقام معظم رهبری روز به روز بر اقتدار و افتخار این انقلاب می‌افزایند و نشانگر افتخارات این انقلاب حرکت و جنبش عظیم اسلامی در دیگر کشورهای مسلمان منطقه بوده که ناامیدی دوباره استکبار را به دنبال داشته است.

براساس گزارش فرمانداری اسلام‌آباد غرب، وی ادامه داد: همه ما وظیفه داریم روزشمار انقلاب را برای تک‌تک مردم به ویژه جوانانی که آن زمان را درک نکرده‌اند، بیان کنیم تا تبلیغات و تهاجم‌های دشمنان موثر واقع نشود.

فرماندار اسلام‌آباد غرب در بخش دیگری از سخنان خود به برنامه‌های ایام‌الله دهه فجر در این شهرستان اشاره کرد و گفت: در این ایام 56 پروژه عمرانی، اقتصادی با اعتباری بالغ بر 130 میلیارد ریال شامل فضای آموزشی، کارخانه تولید قیر، کارخانه شن و ماسه، راه روستایی، خانه بهداشت، اجرای طرح هادی و ... افتتاح می‌شود.

بابلی تصریح کرد: در این راستا برنامه‌های فرهنگی متنوعی شامل زنگ انقلاب، دیدار با امام جمعه، دیدار با خانواده شهدای انقلاب و غبارروبی مزار شهدا، برپایی نمایشگاه‌های عرضه کالا و محصولات فرهنگی، برگزاری دعای ندبه، برگزاری همایش‌های خورشید انقلاب و شبهه‌شناسی و بصیرت، محفل انس با قرآن کریم، صبحگاه مشترک نیروهای مسلح و مسابقات اسب‌دوانی عشایری و روستایی تدوین شده است که در این ایام اجرا خواهد شد.

انتهای پیام/م30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول