اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت گاز آذربایجان‌شرقی:

100 میلیارد ریال در پروژه‌های گازرسانی اهر هزینه می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت گاز آذربایجان‌شرقی، از اختصاص اعتباری بالغ بر 100 میلیارد ریال برای پروژه‌های گازرسانی اهر خبر داد.

100 میلیارد ریال در پروژه‌های گازرسانی اهر هزینه می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اهر، ولی‌الله دینی ظهر امروز در نشست شورای برنامه‌ریزی شهرستان اهر از بهره‌مندی 97 روستای شهرستان اهر از نعمت گاز طبیعی خبر داد.

وی گفت: این شهرستان از نظر تعداد روستاهای برخوردار از نعمت گاز رتبه اول استان را دارا است.

دینی اظهار داشت: تا پایان سال‌ جاری 10 روستای بخش مرکزی اهر با صرف اعتباری بالغ بر 20 میلیارد ریال از نعمت گاز طبیعی بهره‌مند می‌شوند.

این مقام مسئول همچنین گفت: گازرسانی به 22 روستای محور اهر ـ مشگین از توابع بخش مرکزی اهر آغاز شده و به دلیل تلاش پرسنل شرکت گاز استان این پروژه با سه ماه زودتر از موعد مقرر پیش‌بینی شده در نیمه اول سال 91 به بهره‌برداری می‌رسد.

دینی، همچنین تصریح کرد: عملیات مطالعاتی 21 روستای بخش مرکزی و هوراند نیز به اتمام رسیده و همزمان با ایام‌الله دهه مبارک فجر، عملیات اجرایی آنها نیز به یمن سی و سومین سال پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی آغاز می‌شود که با اتمام این پروژه تعداد خانوار برخوردار از نعمت گاز طبیعی در روستاهای بخش مرکزی و هوراند شهرستان اهر به بالای 74 درصد خواهد رسید.

وی، در خصوص تعطیلی برخی جایگاه‌های CNG در سطح استان نیز اشاره کرد و گفت: به علت عدم پرداخت به موقع بدهی گاز از سوی مدیران جایگاه‌های CNG باعث تعطیلی این جایگاه شده است.

دینی گفت: هم اکنون بیش از 300 میلیارد ریال جایگاه‌های CNG استان بدهکار شرکت گاز استان هستند.

وی در ادامه یکی از برنامه‌های اصلی شرکت گاز استان را تلاش در زمینه برخورداری عموم مردم به گاز لوله‌کشی شده در اقصی نقاط استان ذکر کرد و افزود: به برکت سال جهاداقتصادی با گازرسانی به دو شهر خداآفرین و آبش احمد کلیه شهرهای استان از نعمت گاز بهره‌مند شده‌اند.

انتهای پیام/ح20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول