اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

هم‌زمان با دهه فجر صورت می‌گیرد

اجرای 50 برنامه فرهنگی و هنری ویژه کودکان خراسان‌جنوبی

خبرگزاری فارس: مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان‌جنوبی از برگزاری بیش از 50 برنامه فرهنگی و هنری برای کودکان این استان در دهه فجر امسال خبر داد.

اجرای 50 برنامه فرهنگی و هنری ویژه کودکان خراسان‌جنوبی
به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند به نقل از روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان‌جنوبی، عبدالرضا صمدی اظهار داشت: آگاهی‌بخشی، امیدآفرینی، خودباوری و روحیه جهادی از محورهای اصلی برنامه‌های پیش‌بینی شده دهه فجر امسال است.

وی از برگزاری نخستین جشنواره استانی نقاشی کودک مسلمان در جامعه اسلامی در سربیشه خبر داد و افزود: در این جشنواره کودکان چگونگی زندگی کودکان مسلمان را در جامعه به تصویر خواهند کشید.

مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان‌جنوبی، رشد ارزش‌های انسانی و اسلامی، افزایش شناخت کودکان و نوجوانان نسبت به مسائل دینی، فراهم کردن زمینه تبادل تجربه میان اعضا و مربیان و پرورش حس زیباشناسی کودکان را از جمله اهداف برگزاری جشنواره نقاشی با موضوع کودک مسلمان دانست.

صمدی هم‌چنین به برگزاری جشنواره عکس کودک در نهبندان اشاره کرد و ادامه داد: گلباران تمثال مبارک امام(ره) و روشن کردن 33 شمع برنامه‌ای است که در نخستین روز از دهه فجر توسط این کانون برگزار خواهد شد.

وی از فعالیت 9 کانون فرهنگی و هنری در سطح این استان خبر داد و تصریح کرد: هم‌زمان با دهه فجر امسال دهمین مرکز فرهنگی و هنری کودکان و نوجوانان استان در شهرستان سرایان به بهره‌برداری می‌رسد.

مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان‌جنوبی تصریح کرد: با افتتاح این مرکز کودکان و نوجوانان این شهرستان از خدمات کتابخانه‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان بهره‌مند خواهند شد.

صمدی خاطره‌نویسی توسط والدین و حضور در ویژه برنامه عصری با خاطره، فستیوال فیلم‌های کودک و نوجوان، برگزاری کارگاه‌های هنری با موضوع انقلاب اسلامی، اجرای نمایش عروسکی و نمایشنامه‌خوانی، برگزاری نمایشگاه آثار هنری اعضا با عناوین نقش قلم، شعر رنگ و ردپای رنگ و برپایی ایستگاه نشریه دیواری انقلاب را از دیگر برنامه‌های کانون ویژه کودکان و نوجوانان استان برشمرد.

وی، تشکیل نمایشگاه کتاب و پوستر، کتاب‌سازی الفبای انقلاب و طلوع یک حماسه، برپایی کارگاه ماکت‌سازی و ساخت پرچم، نقاشی بر دامن وطن را از دیگر برنامه‌های پیش‌بینی شده در دهه فجر عنوان کرد.

مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان‌جنوبی آذین‌بندی مهد کودک‌ها، نواختن زنگ انقلاب، تهیه کاردستی ویژه انقلاب و جشن انقلاب را نیز از دیگر برنامه‌های کمیته کودک و نوجوان استان عنوان کرد که توسط بهزیستی خراسان‌جنوبی به اجرا در خواهد آمد.

انتهای پیام/ح30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول