اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بشرویه خبر داد

اختصاص 50 میلیون تومان به کانون پرورش فکری بشرویه

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان بشرویه گفت: در سال‌جاری اعتباری بالغ بر 50 میلیون تومان به منظور توسعه فضای کانون پرورش فکری این شهرستان و راه‌اندازی کتابخانه سیار روستایی اختصاص داده شده است.

اختصاص 50 میلیون تومان به کانون پرورش فکری بشرویه

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند به نقل از روابط عمومی فرمانداری بشرویه، غلامرضا پورسلطانی در مراسم تجلیل از برگزیدگان جشنواره‌های فرهنگی، هنری و بین‌المللی شهرستان بشرویه اظهار داشت: کانون‌های فرهنگی و هنری در سطح شهرستان‌ها پیشتاز اجرای برنامه‌های عقیدتی، مذهبی و اخلاقی هستند.

وی با اشاره به موفقیت‌های فرهنگی و هنری دانش‌آموزان مرکز بشرویه گفت: ذوق و استعداد هنری اعضای مرکز این شهرستان در ردیف رتبه‌های برتر کشوری و بین‌المللی است و شایسته است مسئولان کشوری و استانی نسبت به ارتقای جایگاه این مرکز همت بیشتری کنند.

فرماندار شهرستان بشرویه تصریح کرد: در سال‌جاری به منظور توسعه فضای کانون و راه‌اندازی کتابخانه سیار روستایی مبلغ 50 میلیون تومان اعتبار به این مرکز اختصاص داده شده است.

مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان‌جنوبی نیز تعامل، همکاری و هماهنگی فرمانداری‌ها و مسئولان ادارات و نهادهای شهرستان‌های استان را زمینه‌ساز رشد و پیشرفت برنامه‌های فرهنگی، مذهبی و علمی این کانون‌ها دانست و خواستار همکاری بیشتر نهادهای فرهنگی با کانون‌ها شد.

عبدالرضا صمدی تصریح کرد: با توجه به برگزاری جشنواره بین‌المللی کاهش اثرات بلایای طبیعی از 13 اثر برگزیده استانی، پنج اثر از اعضای کانون بشرویه انتخاب شد که دانش‌آموز مرتضی علیپور توانست مدال نقره این جشنواره را به خود اختصاص دهد و چهار نفر دیگر نیز موفق به اخذ دیپلم افتخار شوند.

وی گفت: در جشنواره ادبی، فرهنگی و هنری با موضوع آب و کتاب‌سازی رضوی نیز 18 نفر از اعضای این کانون رتبه‌های اول تا سوم استان را از آن خود کردند.

در پایان این مراسم از برگزیدگان جشنواره‌های استانی، کشوری و بین‌المللی، نقاشی کاهش بلایای طبیعی، آب و کتاب‌سازی رضوی، با لوح تقدیر دیپلم افتخار و مدال نقره قدردانی شد.

انتهای پیام/آ30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول