اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت دهه فجر انجام می‌شود

افتتاح 18 پروژه در بخش کشاورزی و دامپروری نهبندان

خبرگزاری فارس: مدیر جهادکشاورزی نهبندان از بهره‌برداری 18 پروژه عمرانی در بخش کشاورزی و دامپروری این شهرستان به مناسبت دهه فجر خبر داد.

افتتاح 18 پروژه در بخش کشاورزی و دامپروری نهبندان
محمد خیرخواه امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در نهبندان اظهار داشت: برای برگزاری و اجرای هرچه باشکوه‌تر ایام‌الله دهه فجر جلسات برنامه‌ریزی این ایام خجسته با حضور مسئولان واحدهای مختلف و مدیرعاملان شرکت‌های تعاونی تولید و سهامی زراعی در محل مدیریت جهادکشاورزی شهرستان برگزار شده است.

وی با بیان اینکه دهه فجر یادآور تمامی ارزش‌ها و اندیشه‌های اسلامی ملت بزرگ ایران است، تصریح کرد: باید ارزش‌ها، اندیشه‌ها و اهداف متعالی انقلاب اسلامی که در سایه این پیروزی شکوهمند محقق شده برای آحاد مردم به ویژه قشر عشایر و روستایی به طور صحیح ترویج و تبیین شود.

مدیر جهادکشاورزی نهبندان با اشاره به اینکه کشاورزان و دامداران در تمامی عرصه‌ها به ویژه در پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس ایفای نقش کردند، افزود: این قشر از جامعه علاوه برگرداندن چرخه تولید و اقتصاد کشور در زمینه‌های مختلف اجتماعی و سیاسی این انقلاب حاضر شده و می‌شوند.

خیرخواه از افتتاح 18 پروژه عمرانی در بخش کشاورزی و دامپروری این شهرستان به مناسبت دهه فجر خبر داد و گفت: برای اجرای این تعداد طرح اعتباری بالغ بر 12 میلیارد و 350 میلیون ریال هزینه شده است.

وی ادامه داد: این تعداد طرح عمرانی و تسهیلاتی شامل بهبود تولیدات گیاهی، امور فنی و زیربنایی، بهبود تولیدات دامی، آموزش و ترویج و حفظ نباتات در سطح شهرستان به بهره‌برداری می‌رسد.

مدیر جهادکشاورزی نهبندان هدف از اجرای این پروژه‌ها را بالا بردن و تقویت توان اقتصادی کشاورزان و دامپروران، افزایش راندمان آبیاری، تولید و استفاده بهینه از آب و خاک عنوان کرد.

خیرخواه اظهار داشت: از محل بهره‌برداری این پروژه‌ها تعداد یک‌ هزار و 117 خانوار روستایی و شهری این شهرستان به منظور تثبیت شغل بهره‌مند و برخوردار می‌شوند.

انتهای پیام/ح20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول