اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه حضرت سیدالشهدا (ع):

انقلاب اسلامی به عنوان الگو به سراسر دنیا صادر شده است

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه حضرت سیدالشهدا (ع) با اشاره به ویژگی‌های انقلاب اسلامی ایران گفت: انقلاب اسلامی به عنوان الگو به سراسر دنیا صادر شده است.

انقلاب اسلامی به عنوان الگو به سراسر دنیا صادر شده است
به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران به‌ نقل از روابط ‌عمومی سپاه حضرت سیدالشهدا (ع) استان تهران، نخستین همایش خبرنگاران بسیجی سپاه سیدالشهدا (ع) استان تهران روز یکشنبه با حضور 400 نفر از خبرنگاران افتخاری بسیجی در فرهنگسرای بهمن برگزار شد.

در این مراسم سردار علی نصیری فرمانده سپاه سیدالشهدا (ع) استان تهران و رمضان شریف مسئول روابط‌عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی حضور داشتند.

فرمانده سپاه سیدالشهدا (ع) استان تهران در این مراسم گفت: خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی از افتخارات هر بسیجی است و شاید بسیاری از افراد نمی‌توانستند درک کنند که این انقلاب در آینده چه برکاتی را خواهد داشت.

علی نصیری افزود: امروز انقلاب اسلامی و آرمان‌های آن به عنوان الگو به سراسر دنیا صادر شده است.

وی در ادامه با اشاره به هشت سال دفاع مقدس و جنگ نابرابر ایران با تمام کشورهای استکباری خاطرنشان کرد: شاید دشمن در این جنگ ناجوانمردانه توانست برخی از شهرهای ما را ویران کند، ولی نتوانست ایمان و اراده مردم را تحت تاثیر قرار دهد.

نصیری ادامه داد: امروز ایران اسلامی در تمام دنیا سربلند و با اقتدار است و تا زمانی که رهبری و صلابت مردم وجود دارد، دشمن هیچگونه ضربه‌ای نمی‌تواند به این کشور وارد کند.

به گفته وی، تا زمانی که ملت ایران به ولایت و آرمان‌های مقدس نظام اسلامی وفادار باشند، دشمنان- نمی‌توانند هیچ شکافی بین مردم و مسئولان ایجاد کنند.

فرمانده سپاه حضرت سیدالشهدا (ع) استان تهران خاطرنشان کرد: رزمندگان دفاع مقدس امروز جوانان این کشور هستند و دشمن اکنون با تهدیدهای نرم با ما وارد جنگ شده و خبرنگاران بسیجی می‌توانند نقش مهمی در این عرصه داشته باشند.

وی با بیان اینکه حرکتی که در دنیا آغاز شده به برکت جمهوری اسلامی ایران است، تصریح کرد: حرکت نظام مقدس جمهوری اسلامی به دلیل وجود مقام معظم رهبری و مردم با بصیرت، مانند گذشته با صلابت و با قدرت خواهد بود.

نصیری در پایان گفت: دشمن در هر زمان که انتخاباتی در کشور وجود دارد، تبلیغات خود را شروع می‌کند تا بین مردم و مسئولان شکافی ایجاد کند و با تحریم‌ها و تبلیغات امروز می‌خواهد حضور مردم را کمرنگ جلوه دهد.

انتهای پیام/آ30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول